czwartek, 12 lutego 2015

Jak Instagram zmienił moje życie

Instagram zmienił moje życie. Niewiarygodne, a jednak. Instagram to taki trochę twitter tylko ze zdjęciami. Albo fejsbuk tylko z ograniczoną ilością literek. Instagram to taki współczesny album ze zdjęciami. Odkąd założyłam Instagram wiele w moim życiu się zmieniło. Weszłam na inną drogę i musiałam zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Jak Instagram zmienił moje życie?
1. Muszę wcześniej wstawać, żeby zdążyć zrobić rano selfie w łazienkowym lustrze. 
2. Staranniej przyrządzam posiłki, żeby było się czym pochwalić na Instagramie. Ćwiczę również cierpliwość, bo zamiast rzucać się na jedzenie od razu, najpierw ustawiam je pod odpowiednim kątem i robię zdjęcie.
3. Dowiedziałam się, że pieski i pluszowe maskotki wcale nie cieszą się taką popularności i nie zbierają tylu lajków, co sądziłam. Znacznie lepiej w tej kwestii wypadają biegowe medale albo zwykłe łazienkowe selfie. 
4. Jestem zmuszona odświeżać swoje angielskie słówka, bo wiadomo że ten język ma o wiele większy zasięg niż mój polski. 
5. Na wszystko w swoim otoczeniu patrzę jak na potencjalny obiekt do sfotografowania. 
6. Jestem spokojniejsza, bo wiem że większość uchybień można poprawić filtrami, a jak jest bardzo źle to wystarczy użyć aplikacji do upiększania selfie.
7. Podszkoliłam się z angielskich słówek i trochę już umiem w hasztagi.
8. Nie mam dylematu jak podzielić się dużą ilością zdjęć bez jednoczesnego zaśmiecania sobie fejsbuka. Od wrzucania zdjęć (i tylko zdjęć) mam Instagram.

Kiedyś wydawało mi się, że Instagram to zbędny lans i nikomu do niczego nie jest właściwie potrzebny. Że na pewno nie jest potrzebny mnie. Jakże się myliłam. Instagram jest super. Nie jest oczywiście niezbędny, ale to fajna zabawka. Zdecydowanie polecam. 

13 komentarzy:

  1. Ach ten Instagram :D
    Skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwsze wybuchnęłam śmiechemm ake na drugie musze przyznac, ze cos w tym jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami się spóźniam na autobus, bo tyle mi schodzi z tymi selfie ;)

      Usuń
  3. Instagram wciąga, ale powoli przestaje mi się podobać. Widzę za dużo skrajności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej pojawia się np. kont 'promujących' anoreksję lub aż nadto zdrowego odżywiania, oczyszczania, herbatek przeczyszczających, itp. Lub ludzi promujących aż za mocno raw diet, weganizm.. Oczywiście jeśli ktoś ma trochę w oleju w głowie, to wiec, co dla niego dobre i zdrowe. Ale młodzi ludzie często ulegają takim ludziom :)

      Usuń
  4. A chyba ze wszystkiego najmilsze jest to, że po roku scrollujesz sobie przez swojego instagrama i przypominasz sobie wszystkie miłe i pyszne rzeczy, które się wydarzyły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tę funkcję insta lubię najbardziej, przypominam sobie dzięki temu tyle fajnych rzeczy!

      Usuń
  5. Rozważałam już kilkakrotnie założenie, ale powstrzymuje mnie właśnie myśl o wpadnięciu w manię "muszę zrobić wszystkiemu zdjęcie" xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahahaha, punkt pierwszy mnie rozwalił :D Ja mam konto, nawet wklepałam w profilu adres bloga, ale jakoś nie mogę się zabrać za wrzucenie zdjęcie. Może właśnie powstrzymuje mnie obawa przed wpadnięciem w uzależnienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Insta jest miejscem, gdzie mogę zaczerpnąć trochę inspiracji :) Nie tylko od znajomych, ale też od innych blogerów, sportowców itd. No i oczywiście tam mogę najszybciej pochwalić się nowym medalem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam i nigdy nie miałam Insta... Jakoś nada all nie mogę się przekonać, że mi się do czegoś przyda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie instagram nie jest z gatunku tych pożytecznych od przydawania się (chociaż oczywiście zawsze można jakieś korzyści wyciągnąć). chodzi raczej o dobrą zabawę i dokumentowanie swojej codzienności zdjęciami. ja długo nie mogłam się przekonać, ale w końcu założyłam i nie żałuję :)

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...