czwartek, 5 lutego 2015

Biegowe plany na luty 2015

Planów na luty 2015 nie mam zbyt wielu, bo to krótki miesiąc ;) Poza tym wychodzę z założenia, że lepiej mało sobie postanowić i zrobić wszystko albo więcej, niż na odwrót.


Plany na luty 2015

  1. Raz w tygodniu zajęcia core stability - Przez tę kontuzję w październiku po Półmaratonie Królewskim oprócz długiej przerwy w bieganiu, zaniedbałam też wszystkie inne aktywności. M.in. właśnie zajęcia ze stabilności ogólnej, które są bardzo ważne dla biegaczy. Nie tylko dla biegaczy zresztą. Tego typu ćwiczenia dobrze wzmacniają mięśnie i ładnie rzeźbią ciało. Z kolanem już prawie wszystko w porządku i nie mam żadnej innej wymówki, więc od lutego wracam na treningi. 
  2. Krakowski Bieg Antysmogowy - Inicjatywa moich znajomych z BBL Kraków. Bieg dostępny dla wszystkim, bez opłat i nawet bez konieczności wcześniejszego zapisywania się. Właściwie oficjalnie to jest manifestacja. 
  3. Przebiec przynajmniej 100 km - w styczniu przebiegłam 70 km, a dałam sobie mega taryfę ulgową. W lutym postanowiłam być dla siebie trochę surowsza i wyżej postawić poprzeczkę. Zresztą to 100 km to wcale nie jest jakoś specjalnie bardzo dużo. To jest takie minimum, jeżeli poważnie myślę o maratonie czy chociażby półmaratonie. 
Źródło: instagram.com/abakercja

I właściwie to by było na tyle. Plany jak najbardziej realne, bez szaleństw, bez presji. 

2 komentarze:

  1. core stability to sama czy gdzieś w klubie fitness są takie zajęcia?
    A ten "Krakowski Bieg Antysmogowy" to świetny pomysł, będą tłumy biegaczy, bo większość których znam się wybiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chodzę na zajęcia core stability prowadzone przez trenera BBL Kraków. tutaj więcej informacji i kontakt do trenera jakbyś była zainteresowana

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...