niedziela, 11 stycznia 2015

3. Bieg Wielkich Serc Kraków 11 stycznia 2015

3. Bieg Wielkich Serc to mój pierwszy bieg w tym roku. Na dobry początek sezonu biegowego. Co ważne, całość opłaty startowej zostaje przekazana na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 3. Bieg Wielkich Serc to 5 km Bulwarami Wiślanymi. Start nastąpił w samo południe koło Galerii Kazimierz. Pogoda była bardzo ładna. Może jeszcze nie wiosenna, bo było dość chłodno i momentami wiało. Na szczęście ciepło się ubrałam. 
Źródło: własne
5 km przebiegłam poniżej pół godziny, czyli bardzo wstydzić się nie muszę. Chwalić za bardzo też nie mam czym. 27 minut i 56 sekund wg organizatora. I 49. miejsce w swojej kategorii. O zgrozo zorientowałam się, że od 2015 należę już do kategorii K30, a nie ja do tej pory K25. I przyznam szczere trochę mi przykro i staro z tego powodu :( Dlatego poniżej wrzucam zdjęcia z 3. Biegu Wielkich Serc, na których wyglądam jak nastolatka. Bo wyglądam, prawda?

Źródło: własne

Źródło: własne

Wynikiem nie jestem załamana ani zdziwiona. W końcu zimno, długa przerwa i kolano. Naiwnością było spodziewać się życiówki. Bardziej niż smutek czuje odrobinę irytacji, że muszę po raz drugi wykonywać tę samą robotę i starać się dogonić siebie sprzed kilku miesięcy, a zamiast piąć się coraz wyżej. No cóż, bywa. 


Kliknij, aby powiększyć
Jak widać na statystykach z endomondo biegłam średnio w tempie 5:32 min/km, czyli całkiem przyzwoicie... ale jak na dłuższy bieg. Jak na 5 km to przydałoby się szybciej. Będzie szybciej. Jeszcze nie wiem, kiedy, ale niebawem. 

Źródło: własne
Jestem mega szczęśliwa z powodu medalu, który otrzymałam na mecie 3. Biegu Wielkich Serc. Ten medal jest przepiękny. Najpiękniejszy ( w tym roku). W kształcie serduszka. Wreszcie jest mój! Taki piękny. Pierwszy medal w tym roku. 

4 komentarze:

  1. Gratulacje!
    A medal rzeczywiście piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) powoli wrócisz do formy, cierpliwości! A co do wieku to myślałam, że jesteś jakieś 5lat młodsza ;D
    echh też mam ochotę na kolejny medal.. walentynkowy? Szkoda, że w Krakowie nie ma takiego biegu.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no cóż odkąd pamiętam wyglądałam na młodszą :P

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...