wtorek, 2 grudnia 2014

Isana Handcreme Intensiv kontra Isana Med Urea Handcreme

Krem do rąk z 5% zawartością mocznika Isana to mój hit od lat. Niedawno postanowiłam wypróbować również wersję Isana Med z nieco wyższą, bo 5,5% zawartością mocznika. Byłam ciekawa, czym te kremy się różnią i czy nieco wyższa cena Isana Med rzeczywiście jest uzasadniona. Dni są teraz coraz chłodniejsze, zbliża się zima i mrozy, więc to doskonały czas na wypróbowanie intensywnych kremów do rąk.
Źródło: własne

Co wspólnego mają ze sobą kremy do rąk Isana Intensiv i Isana Med Urea?
Bardzo dużo. Zacznijmy od szaty graficznej. Opakowania są bardzo pdobne i można się pomylić w sklepie. Obydwa kremy mają identyczną pojemność 100 ml. Można je kupić tylko w sieci drogerii Rossmann i zawsze stoją obok siebie na półce. Zarówno Isana Handcreme Intensiv jak i Isana Med Urea Handcreme odznaczają się wysoką zawartością mocznika (urea). Wersja intensiv ma 5% mocznika, a wersja Med Urea 5,5% mocznika. 


Czym różnią się kremy do rąk Isana Intensiv i Isana Med Urea?
Ceną. Isana Handcreme Intensiv kosztuje 5,49 zł (często można spotkać w promocji za 3,99 zł). Isana Med Urea Handcreme jest nieco droższy i kosztuje 5,99 zł. Wersja Intensiv posiada wyczuwalny zapach, podczas gdy Med Urea jest praktycznie bezzapachowy. Przynajmniej ja nic nie wyczułam. Co ciekawe krem Med Urea ku mojemu zdziwniu okazał się lżejszy. Ma bardziej lejącą konsystencję i lepiej się wchłania. Isana Intensiv jest wyraźnie gęsty, treściwy i trzeba poświęcić chwilkę na wmasowanie go w skórę dłoni. Obydwa produkty mają nieco inny skład.


Isana Handcreme Intensiv kontra Isana Med Urea Handcreme który lepszy?
Moim zdaniem te kremy pomimo wielu podobieńst mocno się różnią i raczej nie będę stosować ich wymiennie. Wersja Med jest lżejsza, delikatniejsza i lepiej sprawdzi się w lecie albo do stosowania w pomieszczeniach. Kremu Intensiv mam zamiar używać przed wyjściem na zimno albo w przypadku bardzo wysuszonej skóry. Mam wrażenie, że wersja z 5% mocznika jest intensywniejsza i działa mocniej. To taki krem do zadań specjalnych. Isana Med Urea również dobrze nawilża, zmiękcza i wygładza. Jest idealny do stosowania w domu. Na mrozy wydaje mi się jednak trochę zbyt lekki i nie sądzę, aby mógł zapewnić odpowiednią ochronę.

Źródło: własne
Źródło: własne


1 komentarz:

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...