czwartek, 11 grudnia 2014

Bieg Świetlików nadchodzi

Wielkimi krokami zbliża się zimowa edycja Krakowskiego Biegu Świetlików. Już nie mogę się doczekać. Po prawie siedmiu tygodniach bez biegania jestem mocno stęskniona. Już nie mogę się doczekać, chociaż oczywiście trochę się tego startu obawiam. Ale zdecydowanie przepełnia mnie euforia i cała reszta pozytywnych odczuć.

Źródło: krakowskibiegswietlikow.pl
Pakiet startowy odebrany. Mam piękny, dwucyfrowy numerek 28. Niestety nie mam jeszcze świecącego przebrania i nie wiem, czy będę mieć. Ale cały czas mam to na uwadze. 
Koszulka z pakietu startowego jest piękna. Przed odbiorem byłam pewna, że zamawiałam czarną. I trochę smutno mi się zrobiło, bo w rzeczywistości ta czarna tak jakoś marnie wyglądała. A biała taka piękna. Ku mojemu zaskoczeniu w pakiecie dostałam białą. Tak po prostu, bez żadnego proszenia. Jakby mi ktoś w myślach czytał :)

Źródło: własne
Do pokonania mam 10 km. Zazwyczaj taki dystans pokonywałam w czasie niecałej godziny. Teraz ze względu na kolano i długą przerwę obiecuję sobie, że jeżeli czas będzie gorszy nie będę się na siebie bardzo złościć. (Chociaż podczas Biegu AGH pomimo bolącego kolana udało mi się osiągnąć całkiem niezły czas, więc może to żadna przeszkoda ;)) Będę z siebie dumna cokolwiek się stanie. Już nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy przebiegam linię mety, a na mojej szyi ląduje piękny medal. 

I jeszcze żarcik na zakończenie:
- Jak biec z zepsutym kolanem?
- Najlepiej w ogóle. 

5 komentarzy:

  1. Hahahah, co za żart!
    Będę trzymać kciuki, żeby okazało się, że przerwa w bieganiu była wystarczająco długa, żeby wszystko w środku się naprawiło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego biegu :* :) i pochwal sie później swoim oświetleniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam mocno kciuki i napisz od razu jak było!
    Dziękuję jeszcze raz za nominację do Liebster Award, wreszcie usiadłam na tyłku i odpowiedziałam na pytania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Twój bieg i kolano, no i oczywiście czekam na relację z biegu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żart niestety gorzko słodki :). Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...