niedziela, 9 listopada 2014

Olejek łopianowy z papryką na porost włosów

Olejek łopianowy z papryką Green Pharmacy ma stymulować cebulki włosowe i tym samym przyspieszać wzrost włosów. Wczoraj zakupiłam kolejne opakowanie tego produktu. Chyba już trzecie, czy czwarte. To fenomen tego kosmetyku, bo do tej pory nie zauważyłam, żeby działał ;) Ale skoro kupiłam, to coś musi być na rzeczy. Regularnie olejuję włosy, ale jakoś tak zaniedbałam skorę głowy. I myślę, że pora to zmienić. Szczególnie, że ostatnio zauważyłam, że strasznie wypadają mi włosy.

Olejek łopianowy z papryką wmasowałam w skórę głowy u nasady włosów. Następnie przeczesałam włosy kilka razy, a resztę naolejowałam kokosowym olejkiem do opalania. Ponieważ jest on dość lekki uznałam, że nie wystarczy i warstwę olejku wzbogaciłam jeszcze balsamem Eveline z serii Argan & Vanilla. I z taką mieszanką położyłam się spać. Co prawda producent zaleca stosować olejek z papryką tylko na kilkanaście minut, ale postanowiłam zaryzykować. Oczywiście za pierwszym razem bym się nie odważyła, ale znam już ten olejek znam też swoją skórę głowy i taki eksperyment wydał mi się bezpieczny.


Rano nałożyłam jeszcze na włosy odżywkę Isana bez silikonów, żeby łatwiej było je domyć. Dzisiaj pierwszy raz użyłam szamponu Green Pharmacy z nagietkiem lekarskim do włosów normalnych i przetłuszczających się. To delikatny szampon bez SLS, ale zawiera silikony. Zobaczymy, jak się będzie spisywał.

Po umyciu nałożyłam na włosy odżywkę Timotei drogocenne olejki na pół godziny, a po spłukaniu jak zwykle Ziaję intensywnie wygładzającą. Włosy wysuszyłam, bo trochę mi się spieszyło. Może dlatego są takie proste i gładkie. Do rozczesywania od kilku miesięcy używam rewelacyjnej szczotki Tangle Teezer i bardzo ją sobie chwalę.


4 komentarze:

  1. Ja mam szampon GP rumiankowy i jest dobry, ale nie podoba mi się zapach. Włoski wyglądają na zdrowe i zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ten olejek GP dodaję do maski drożdżowej, dzięki której moje włosy szybciej rosną. Solo stosowałam go dwa razy tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne wlosy:-) Przegladam Twoje wpisy wlosowe od końca zeby zobaczyc co stosujesz i pierwsze zdjecia i to to naprawde duza różnica. A! Trafilam do Ciebie przez linka z niedzieli dla wlosow od Anwen. Strasznie podobaly mi sie Twoje wlosy na zdjeciu na jej stronie. Wygladaja na takie miesiste, dociazone, sa zdyscyplinowane i blyszczace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, dziękuję :)
      gdyby nie zdjęcia pewnie bym nie zauważyła przemiany, jaką przeszły moje włosy.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...