niedziela, 23 listopada 2014

Niedziela dla włosów i włosowe przemyślenia

Dzisiejsza niedziela dla włosów bez niespodzianek, bez nowych kosmetyków i bez wielkich eksperymentów. Za to z bardzo ładnie wyglądającymi włosami. 

Ostatnio więcej uwagi poświęcam skórze głowy. W tę niedzielę kontynuuję wcieranie olejku rycynowego zmieszanego z olejkiem łopianowym (wersja z papryką przyspieszająca wzrost włosów). Na długość nałożyłam tym razem olejek kokosowy do opalania. Opiera się on głównie na parafinie, więc nie ma co spodziewać się jakiegoś odżywienia. Akurat leżał na wierzchu, więc chwyciłam go nie zastanawiają się. Trochę dlatego, że chcę go jak najszybciej zużyć. Regularnym wcieraniem olejku chcę zahamować wypadanie włosów. Jeżeli przy okazji uda się nieco przyspieszyć ich wzrost, to będzie super.

Jak zwykle w weekend poszłam spać z naolejowanymi włosami. Dzisiaj postanowiłam mocniej je oczyścić przy pomocy szamponu z SLS. Tradycyjnie po umyciu nałożyłam odżywkę, a po jej spłukaniu jeszcze na minutę ocet malinowy. I dzisiaj jestem ze swoich włosów niesamowicie zadowolona. Nawet moja mama stwierdziła, że są jakieś gęstsze i bardzo ładne. I spytała, co z nimi robię, więc przez godzinę jej opowiadałam ;)


A poza olejowaniem nie robię z włosami nic specjalnego. Najczęściej używam delikatnego szamponu. Staram się delikatnie je czesać. Zazwyczaj używam Tangle Teezer i bardzo sobie chwalę. Znacznie mniej włosów sobie wyrywam podczas czesania. Na co dzień niestety noszą włosy spięte. Żeby się nie niszczyły i nie czochrały. Też się czasami zastanawiam, po co tak dbać o włosy i zapuszczać, jak tego nikt nie widzi, bo i tak ciągle je spinam. Oglądam je rozpuszczone tylko na zdjęciach. Powiedzmy, że trzymam je na specjalne okazje ;) Odżywiam się raczej przeciętnie. Niby staram się zdrowo, ale różnie wychodzi. Jem dość dużo słodyczy i czasami zdarza mi się nie dojadać. I chyba rzeczywiście to olejowanie czyni cuda

9 komentarzy:

  1. Na tym zdjęciu rzeczywiście wyjątkowo ślicznie wyglądają twoje włosy! Jaką miałaś te odżywkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. timotei precious oil pomieszaną z isana professional volume. a bez spłukiwania ziaja intesywne wygładzanie.

      Usuń
  2. pięknie się układają i wyglądają zdrowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. żeby jeszcze tylko szybciej rosły ;)

      Usuń
  3. Fajnie się ułożyły w delikatne fale. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj świeżo po umyciu, jak już wyschną spinam je w takiego koczka-ślimaczka i to od tego tak się układają :)

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...