czwartek, 13 listopada 2014

Jak się czuje biegacz, który nie może biegać?

Kiepsko. Słabo. Bez sensu. Jak kaleka, nie jak biegacz. Przynajmniej ja się tak czuję. Smutno mi i boli. Nie tylko kolano. I w ogóle nie czuję się sobą.

Źródło: własne
Irytuje mnie, że nie mogę wskoczyć w buty i ruszyć truchtem przed siebie. Przykro mi, że muszę sobie odpuszczać zawody i treningi. Nie wystartowałam w Krakowskim Biegu Niepodległości. Ludzie mówią, że nie ma czego żałować. Zawsze jest. Zastanawiam się, kiedy wrócę do pełnej sprawności. Atakują mnie myśli, że to już na zawsze i że już nigdy nie pobiegnę. A pokochałam bieganie całym sercem. Pokochałam to uczucie, kiedy mijasz wszystko, a wiatr owiewa twarz. Spodobało mi się startowanie w biegach masowych. Nigdy nie miałam jakichś wielkich ambicji i chyba nadal nie mam, ale chciałabym jeszcze kilka swoich rekordów pobić. Chciałabym wystartować w maratonie. Dzięki bieganiu poznałam mnóstwo fantastycznych ludzi i chciałabym poznać jeszcze kolejnych. Chcę, żeby moja kolekcja medali i koszulek się rozrastała. 

A na razie siedzę i zamulam i czekam aż się kolano wyleczy, chociaż nie wiem po czym niby miałoby się leczyć i czemu zastrajkowało. 

6 komentarzy:

  1. Nie martw się! Kolana często się psują i równie często się naprawiają. Jak już przestanie boleć, to zaczniesz powolutku biegać i wzmacniać to, co okazało się słabe i zepsuło wszystko dookoła.
    Tak po prostu, będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobrze, że tyle wymagasz od siebie. Czasami jednak warto odpuścić, bo w końcu zdrowie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że ciężko jest bez biegania, ale tak też się da, trzeba tylko pomyśleć o tym co będzie jak już wyzdrowiejesz - a wtedy cudownie będzie, kolejne zawody i życiówki, więc jest na co czekać. Trzymaj się dzielnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeej, nie denerwuj się. Wykorzystaj ten czas - zaplanuj znowu treningi, biegi i konkursy, ponadrabiaj seriale i książki, trzeba szukać pozytywów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heeej głowa do góry! Kontuzja minie szybciej niż myślisz i znów bedziesz biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jednak idź do lekarza, albo do jakiegoś rehabilitanta. Zrób usg kolana. Za długo boli, żeby to było takie nic. Może jakiś laser, czy pole magnetyczne lub inny rodzaj rehabilitacji.

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...