czwartek, 6 listopada 2014

Eveline, Argan & Vanilla, Balsam z peelingiem pod prysznic i balsam do ciała

Eveline Spa Professional, Argan & Vanilla dzisiaj w mojej łazience. Przetestowałam balsam z peelingiem pod prysznic 3x regenerująca moc olejków oraz luksusowy balsam do ciała 5x ultranawilżenie i 3x regenerująca moc olejków. Firma Eveline bardzo lubi nazywać swoje produkty luksusowymi. Czasami nawet pakuje je w złote opakowania. I tak jest również tym razem. 

Źródło: eveline.pl


Eveline Spa Professional, Argan & Vanilla Balsam z peelingiem pod prysznic bardzo mi przypadł do gustu. Drobinki peelingujące są dość delikatne. Trzeba przez dłuższy czas masować skórę, żeby odczuć efekt złuszczający. Kosmetyk powinien sprawdzić się u osób z wrażliwą i delikatną skórą. Po użyciu pozostawia ciało miękkie, gładkie i delikatnie natłuszczone. Wadą może być bardzo intensywny zapach. Przy częstszym stosowaniu zwyczajnie zaczynał mnie męczyć i irytować. To jest ten sam zapach, który posiada ujędrniający balsam pod prysznic Eveline, o którym już kiedyś wcześniej pisałam. Eveline Spa Professional, Argan & Vanilla Balsam z peelingiem pod prysznic tak jak można podejrzewać na czwartym miejscu w składzie ma zapach. Później mamy jeszcze m.in. mocznik (urea), masło shea, olejek arganowy, kwas hialuronowy, ekstrakt z wanilii, ekstrakt z kakao czy ekstrakt z liści aloesu. Zawiera też silikony.

Źródło: własne
Eveline Spa Professional, Argan & Vanilla Luksusowy balsam do ciała nie spełnił moich oczekiwań. Źle się wchłania, a skóra po jego zastosowaniu się klei. Mam wrażenie, że jest bardzo tłusty i utrudnia ciału oddychanie, bo często kiedy się posmarowałam robiło mi się tak nieprzyjemnie gorąco. Do tego ten irytujący zapach. A szkoda, bo zapowiadał się nieźle. Po składzie wnioskowałam, że to będzie udany produkt. Eveline Spa Professional, Argan & Vanilla Luksusowy balsam do ciała zawiera olejek sojowy i mocznik. Również zapach na samej górze, bo czwarty w składzie. Poza tym olejek kokosowy, masło shea, olejek arganowy czy olejek makadamia.Niestety balsam do ciała Eveline z serii Argan & Vanilla nie polubił się z moją skórą. Za to całkiem nieźle spisuje się na włosach. Dużo też brakuje mu do idealnego balsamu do ciała

Źródło: własne
Obydwa kosmetyki zamknięte są w miękkich tubkach o pojemności 200 ml. Lubię takie opakowania, bo łatwo można wydobyć produkt do samego końca. Ze względu na jednolitą szatę graficzną czasami zdarzało mi się mylić balsam pod prysznic z balsamem po prysznicu. I wbrew pozorom to jest dość irytujące. Chyba na równi irytujące z zapachem.

Źródło: własne
Miałam jeszcze z tej serii masło do ciała. Wyglądało przyzwoicie, bo miało masło shea w składzie bardzo wysoko. A jak rzeczywiście się sprawdziło to nie wiem, bo dałam siostrze, a ona nie umie recenzować kosmetyków ;)

1 komentarz:

  1. Ja nawet lubię kosmetyki z tej firmy, ale prawdę mówiąc wielu ich nie używałam. Za to mogę polecić balsamy anty-cellulitowe, zarówno chłodzące i rozgrzewające - cellulitu nie zmniejszą, ale fajnie się wchłaniają i masz taką świadomość, że robisz coś dobrego dla swojej skóry :D

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...