niedziela, 9 listopada 2014

11 pytań - Liebster Award

Bardzo lubię te wszystkie blogowe zabawy i nominacje. To świetny sposób na integrację wśród blogerów i poznawanie nowych, ciekawych blogów. Poza tym doskonałe ćwiczenie na kreatywność, a odpowiadanie na takie pytania zawsze budzi we mnie wiele ciekawych przemyśleń.



Zostałam nominowana przez Tomka do zabawy Liebster Award. Serdecznie dziękuję :) Teraz zgodnie z zasadami moim zdaniem jest odpowiedzieć na 11 zadanych mi pytań, po czym wymyślić własne 11 pytań i nominować do zabawy kolejne 11 blogów. Dużo, ale mam nadzieję, że podołam. Poniżej moje odpowiedzi na pytania, pod nimi moje pytania, a na samym dole nominowane blogi. #PolskaBlogosfera


1) Dlaczego biegasz: dla utrzymania prawidłowej wagi, poprawy kondycji, wyników...?
Przy tak skonstruowanych pytaniach zawsze mam ochotę odpowiedzieć: a dlaczego miałabym nie biegać? ;) Nie jestem w stanie wskazać jedno czy nawet trzech powodów, dla których biegam. Nie wiem też, czy jestem w stanie wybrać przykładowo trzy najważniejsze. Moim zdaniem wszystkie są ważne i składają się na całość mojej biegowej osoby ;) Biegam, bo lubię. To przede wszystkim. Biegam też, żeby być silna, sprawna i szybka. Biegam, żeby móc jeść więcej słodyczy bez obawy o nadmierne kilogramy. Biegam, bo zaczęłam i teraz już nie potrafię ani nie chcę się zatrzymać. Jeszcze więcej powodów we wpisie Po co ludzie biegają?

2) Ile kilometrów przebiegasz miesięcznie?
Oj to zależy. Najwięcej 140 km, a najmniej 40 km. Różnie mi wychodzi w podsumowaniu miesiąca.  Oczywiście chciałaby więcej, ale nie ilość kilometrów powinna być najważniejsza. Nie chcę wpaść w tę pułapkę i biegać tylko dla statystyk. Nie chcę też, żeby cyferki były w stanie zepsuć mi humor. Ale trochę jednak potrafią zepsuć.

3) Jaki najdłuższy dystans przebiegłaś -eś?
Na razie 22 km. Oczywiście planuję co najmniej maraton. Kiedyś. Już niedługo mam nadzieję. Ale obecnie jestem jeszcze na etapie półmaratonów.

4) Czy biegasz według planu. Jeśli tak to: własnej "konstrukcji" czy przygotowanego przez trenera, a może pobranego z ogólnodostępnych w necie?
Nie biegam według planu. Nie umiem ;) Czasami korzystam z doświadczeń i mądrości zawodowców, ale na dłuższą metę mój treningowy plan jest lekko chaotyczny i bardzo dowolny. 

5) Jaką aktywność fizyczną oprócz biegania uprawiasz ?
Dużo chodzę. Od czasu do czasu bywam na siłowni. Sama we własnym zakresie lubię niekiedy poćwiczyć jogę. 

6) Jak długo prowadzisz bloga?
Od stycznia tego roku (2014). Od ostatniego dnia stycznia, więc trochę tak jakby od lutego ;)

7) Kto jest Twoim Idolem biegowym ?
Nie mam idola biegowego. Podziwiam i inspiruje się bardzo wieloma osobami. Zarówno zawodowcami jak i totalnymi amatorami. Ale jeżeli miałabym wskazać jakąś jedną osobę, która jest dla mnie w biegowy sposób wyjątkowo ważna, to byłby to mój tata. To on zaraził mnie miłością do biegania. Sam zaczął niedawno, a już ma na swoim koncie udział w czterech maratonach i niezliczonej ilości krótszych biegów zarówno ulicznych jak i górskich. Jest dla mnie idealnym przykładem osoby, takiej najzwyklejszej na świecie osoby, która postanawia zmienić swoje życie i to robi. Dokładnie w tym momencie, w którym akurat jest. Bo każdy moment jest dobry. Byle nastawienie było dobre. 

8) Jesteś sową, czy skowronkiem tzn najbardziej odpowiada Ci bieganie wieczorne, a może  poranne?
Zależy jak mi czas pozwala. W weekendy raczej biegam rano, a w tygodniu wieczorami. 

9) Biegasz w większości w mieście po chodnikach, czy w terenie?
Głównie po mieście, chociaż coraz więcej myślę jak by to zmienić. Bieganie w terenie jest zdecydowanie zdrowsze.

10) Ile masz /używasz/ par butów biegowych ?
Dwie.

11) Czy wśród najbliższych tata, mama, mąż, żona, brat siostra, syn, córka masz towarzysza do biegania? 
Często biegam z tatą. I czasami gonię za chłopakiem na rowerze



Lista moich 11 pytań
1. Czy lubiłaś/łeś wuef w szkole? Jakie masz wspomnienia związane z lekcjami wychowania fizycznego?
2. Co najczęściej jesz na kolację i dlaczego akurat to?
3. Czy w Twojej rodzinie i wśród Twoich znajomych zdrowy styl życia jest normą, czy wyróżniasz się pod tym względem?
4. Wolisz treningi z kimś, w grupie czy w samotności?
5. Co to znaczy według Ciebie prowadzić zdrowy styl życia? Jakie elementy wchodzą w skład Twojej definicji zdrowego stylu życia?
6. Czy pisanie bloga zmieniło Cię? Co zmieniło się w Twoim życiu wraz z rozpoczęciem blogowania?
7. Nad którą częścią ciała najwięcej i/lub najchętniej pracujesz?
8. Do czego najtrudniej jest Ci się zmotywować? Do ćwiczeń? Do zdrowej diety? Do rezygnacji z używek? Czy do czegoś jeszcze innego?
9. Jaką książkę lub książki na temat zdrowia i aktywności fizycznej możesz polecić?
10. Ile czasu w tygodniu poświęcasz na aktywność fizyczną?
11. Czy lubisz brać udział w tego typu zabawach? Dlaczego?


Do udziału w zabawie nominuję poniższe blogi. Kolejność alfabetyczna. Na początku myślałam, że ciężko będzie mi aż 11 blogów wybrać. A jak zaczęłam to okazało, że się chętnie nominowałabym jeszcze więcej osób. Ale zasady to zasady. Oczywiście każdy, nawet nie nominowany, również może odpowiedzieć na pytania i dołączyć do zabawy. 

10. Run and joy 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;)
    Nie biorę udziału w tego typu zabawach ale udzieliłam odpowiedzi na te kilka pytań
    http://healthyvibes.blog.pl/2014/11/09/liebster-award-pytania-o-odpowiedzi/

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie pytania i tak samo dobre odpowiedzi:) Bieganie to świetna sprawa !

    Zapraszam do mnie na przepis na fit czekoladowe muffinki bez cukru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo, dzięki za nagrodę ;D odpowiedzi już u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam ludzi, którzy tak kochają biegać i przemierzają tak duże dystansy :D

    Zapraszam http://debezja.blogspot.com/2014/11/lekcja-2.html :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...