niedziela, 19 października 2014

Przedłużyłam sobie rzęsy

Przedłużanie rzęs to zabieg, na który długo nie mogłam się zdecydować, chociaż jest on stosunkowo prosty, tani i bezpieczny. Piękne, długie, ciemne i gęste rzęsy zawsze były jednym z moich malutkich urodowych marzeń. Początkowo stosowałam olejek rycynowy, ale był ciężki w aplikacji i nie zauważyłam, żeby przynosił jakieś efekty. Poza morzem łez, kiedy przypadkowo dostał się do oka, a dostawał za każdym razem. Kiedy naturalne i mniej inwazyjne metody nie przynosiły skutków postanowiłam w końcu przedłużyć sobie rzęsy. 

Przedłużyłam sobie rzęsy
Źródło: własne

Od lutego (czyli ponad 8 miesięcy) smaruje rzęsy pomadką Alterra. Niestety ich wygląd wciąż jest daleki od moich marzeń i oczekiwań. Alterra na rzęsy u niektórych dziewczyn spisuje się świetnie. Niestety ja do nich nie należę, a moje rzęsy na chwilę obecną prezentują się jak widać na poniższym zdjęciu. czyli niezbyt ciemne, niezbyt gęste i niezbyt długie. Takie sobie zwykłe, przeciętne rzęsy, które owszem mogą wyglądać niesamowicie, ale dopiero po zastosowaniu dobrego tuszu do rzęs.

Źródło: własne
Moje rzęsy po zabiegu przedłużania metodą 1:1 są bardzo ciemne, znacznie dłuższe i podkręcone.   Różnica jest kolosalna. Wyglądają jak mocno wytuszowane. Dzięki temu oszczędzę dużo czasu na makijażu i nawet na treningach będę wyglądać uroczo bez obaw, że mi tusz spłynie czy się rozmaże. Już nie mogę się doczekać zdjęć z nadchodzącego Półmaratonu Królewskiego. Takie piękne rzęsy biegaczki ;) Na razie mam je dopiero jeden dzień i jestem bardzo zadowolona. 

Przedłużanie rzęs
Źródło: własne

Źródło: własne
Cały zabieg przedłużania rzęs trwał około półtorej godziny i był bezbolesny. Właściwie poza kilkoma momentami zabieg przedłużania rzęs był bardzo przyjemny i relaksujący. 

4 komentarze:

  1. Ojej! Jakie piękne! Tylko czy to oznacza, że teraz bez przerwy będziesz musiała chodzić i je uzupełniać, kiedy wypadną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to właśnie chyba to oznacza.
      chociaż nie wiem jeszcze, czy będę je uzupełniać czy może tylko pobędę sobie piękna przez miesiąc, później przeczekam ten okres przejściowy i wrócę do naturalnego wizerunku.
      na razie cieszę się pięknymi rzęsami o każdej porze dnia i nocy :)

      Usuń
  2. Niesamowity efekt! Gdzie można coś takiego zdobyć i mniej więcej w jakiej cenie? I jak długo będzie się trzymało? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u kosmetyczki. warto zasięgnąć opinii znajomych albo w ostateczności internetu, gdzie w Twojej okolicy porządnie robią rzęsy.

      ja płaciłam 100 zł. podobno to niewiele. ale słyszałam też że można trafić taniej i wcale nie oznacza to fuszerki.

      trzyma się od 2 tygodni nawet do 2 miesięcy. zależy jak wypadają Twoje naturalne rzęsy.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...