środa, 1 października 2014

Podsumowanie września

Podsumowanie września czyli krótkie streszczenie najważniejszych i najciekawszych subiektywnie wybranych momentów i wydarzeń z minionego miesiąca. 

We wrześniu przebiegłam 111 km. To mniej niż w poprzednim miesiącu, ale to nic złego. Śmiem nawet przypuszczać, że zmniejszenie ilości przebieganych kilometrów pozytywnie wpłynęło na moje wyniki biegowe Chyba potrzebuję więcej odpoczynku, żeby szybciej biegać. Po zmęczeniu i osłabieniu, o którym wspominałam wcześniej nie ma ani śladu. 



Kliknij, aby powiększyć


Kliknij, aby powiększyć
Zrezygnowałam też z włączania endomondo podczas spacerów. Robię to tylko w wyjątkowych sytuacjach, a nie podczas codziennego spaceru na przystanek. Trochę męczyło mnie czekanie, aż telefon złapie sygnał GPS, szczególnie jeżeli codziennie pokonywałam tę samą trasę. Bez sensu. 


We wrześniu wzięłam udział w dwóch biegach: II Krwiobieg z czasem niecałe 53 min na niecałe 10 km (9,69 km) oraz I Półmaraton Wielicki z czasem 02 h, 01 min i 24 s pobijając dość mocno swoją życiówkę na 21 km.


Założyłam instagram (instagram.com/abakercja) i muszę przyznać, że to świetna zabawa. Taki album ze zdjęciami, gdzie można uwiecznić piękne chwile lub po prostu piękne widoki (albo nowe buty ;)) bez zbędnych słów i bez zawalania bloga i zalewania swoich facebookowych znajomych toną fotograficznego spamu.  



Przez miesiąc przeczytałam 4 książki: Carlos Ruiz Zafon - "Cień wiatru", Alberto Salzar - "14 minut", Deirdre Purcell - "Marmurowe ogrody" oraz Dr Joyce Reardon - "Czerwona Róża". 

We wrześniu wzięłam udział w trzech zabawach blogowych: top 3 aktywnego i zdrowego życia, 7 faktów o mnie oraz polub siebie

4 komentarze:

  1. "przebiegłam 111 km" ... jestem zazdrosna ;) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie naprawdę pięknie i aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny miesiąc! No i porządnie zaliczony (choć jeszcze nie skończony) jesienny sezon startowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mobilizujesz do działania jak sie tak patrzy na twije pidsumowanie

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...