środa, 29 października 2014

mBank ukradł mi 5 zł!

M Bank wprowadził kolejną opłatę, a ja przez swoje niedoinformowanie straciłam 20 zł. Straszna rozpacz, chociaż oczywiście mogło być gorzej, gdybym się nie zorientowała. Od 7 października 2014 obowiązuje w mBanku nowa taryfa opłat. Jak ktoś ma konto chyba warto się zapoznać, chociaż do fascynujących taka lektura nie należy. Ja się nie zapoznałam i mam za swoje. M Bank pobiera opłatę w wysokości 5 zł za drugi i każdy kolejny w miesiącu przelew wewnętrzny. A ja że lubię sobie przelewać pomiędzy rachunkami to mocno się zdziwiłam. Tak szczerze, to prawie się popłakałam. A wystarczyło regulaminy czytać. Na szczęście pierwszy przelew wewnętrzny w miesiącu z rachunku eMax plus jest za darmo. Opłata za drugi i każdy kolejny przelew zewnętrzny z rachunku eMax plus wynosi już 10 zł. 



W przypadku konta eMax przelewy zewnętrzne dokonywane przez Internet jeszcze są bezpłatne. Płaci się jedynie jak do tej pory za przelew ekspresowy i SORBNET. Podobnie w przypadku eKonta i izzyKONTA może sobie dowolnie przelewać wewnętrznie i zewnętrznie i zwykłe przelewy, które idę cały dzień nic nas nie kosztują. 



mBank ukradł mi 5 zł! Skandal, żeby pobierać opłatę za przelew na własne konto! mBank nie szanuje swoich klientów! - Czytać regulaminy, czytać regulaminy i jeszcze raz czytać regulaminy. Trochę mi już ulżyło, ale pieniążków dalej szkoda. Pomyśleć, że to były dwa kebaby. Wstrętny mBank.

Całkiem obiecująco wygląda SMART Konto w Banku Smart. Wszystkie podstawowe opcje (póki co) bez opłat. 

9 komentarzy:

  1. Ja mam konto w ING i nie płacę za takie przelewy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a za prowadzenie konta, kartę do bankomatu płacisz?

      Usuń
    2. Przy koncie Direct [ING] nie płacisz za nic - wszystkie przelewy i bankomaty darmowe. Jedynie za kartę pobierają opłatę, jeżeli nie wykona się nią transakcji za 200zł.

      Usuń
    3. no to jest problem, bo jedyne do czego służy mi karta to wypłacanie pieniędzy z bankomatu. nigdy w życiu nie płaciłam jeszcze kartą. a mam ją chyba jakieś 10 lat.

      Usuń
    4. Hej. Mam ekonto i nie pobiera mi żadnych opłat. Nie płacę też za kartę. Po prostu wypłacam jedynie w euronetach;) w Krk o to nietrudno, bankomat co kawałek. Ale tak- regulaminy koniecznie trzeba czytać. Obowiązkowo.

      Usuń
    5. ja zrezygnowałam z karty w mbanku, bo trzeba było właśnie albo za nią płacić albo dokonywać zakupów kartą na jakąś kwotę.

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć. Już rozumiem czemu znikło mi w ostatnim miesiącu te 5 zł... Ehh.. Jak zakładałam konto w m-banku oferta była dużo bardziej atrakcyjna i zroku na rok jest coraz gorzej i zaczynam powoli tracić cierpliwość. Mocno zastanawiam się nad przeniesieniem konta do innego banku nie wiem jeszcze tylko, gdzie można znaleźć jakąś korzystną ofertę (najlepiej studencką, bo latało mi przed oczami ostatnio sporo fajnych ofert tego typu). Muszę jeszcze tylko ogarnąć czy przypadkiem nie ma jakichś konsekwencji związanych z usunięciem konta w m-banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze konto w alior sync. niby za nic nie płacę, ale często mam problemy z logowaniem :/

      Usuń
  3. Niby tylko pięć złotych, ale weźmy sobie jeszcze kilku klientów i sumka całkiem pokaźna. Banki zawsze znajdą sobie powód do zabrania pieniędzy. Dlatego większe sumy wolę trzymać przy swojej pupie, nie u nich.

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...