piątek, 10 października 2014

Buty do chodzenia Lonise Newfeel - drugie podejście

Buty do chodzenia Lonise Newfeel mam już ponad dwa miesiące. A chodzę stosunkowo dużo. Pisałam o pierwszych wrażeniach w tych butach, teraz czas na opinię po kilku tygodniach użytkowania. 

Źródło: własne
Ja chodzić bardzo lubię, dni coraz chłodniejsze bo idzie jesień. Coraz bardziej idealne na spacery. Szczególnie w zabudowanych butach. Wciąż jestem zachwycona designem butów Newfeel Lonise. Są idealne. Proste, czarne i ładnie do nich pasuje określenie sportowa elegancja. Albo elegancka wygoda. Chociaż z tą wygodą to no cóż.

Źródło: własne
Tak jak wspominałam już kiedyś wcześniej pisząc o pierwszych wrażeniach w butach Newefeel Lonise są one dość długie, a przy tym bardzo wąskie. Ja mam raczej normalną stopę, ale w rozmiarze 36 mam sporo miejsca z przodu, a po bokach trochę ciasno. Nie jest tak na każdym spacerze, ale czasami chodząc w tych butach odczuwam silny ucisk na małego palca. No nie ma co ukrywać buty do chodzenia Newfeel Lonise zostały zaprojektowane dla osób o wąskich stopach. Wąskich i długich. 
Źródło: własne
Pomijając ten jeden defekt buty są na tyle trwałe, że po kilku miesiącach, które w nich przechodziłam nie rozwaliły się ani w ogóle nic im się nie stało. Po umyciu podejrzewam, że wyglądałyby jak nowe. Jeżeli akurat nie cisną i nie uwierają są bardzo wygodne i dobrze się w nich chodzi. 

Źródło: własne
Idealnie pasują różnych stylizacji. Nadają się zarówno na typowo sportowy spacer po lesie, do pracy, i nawet na obronę magistra bym w nich poszła, gdybym je wtedy miała. Może tylko schowałabym sznurówki, żeby tak nie latały. Takie swobodnie dyndające sznurówki zawsze wydawały mi się trochę nie na miejscu i jeszcze niedawno obsesyjnie upychałam je w butach, żeby nie było widać ;) Osobom o wąskich i długich stopach buty zdecydowanie polecam, ale w przypadku szerokich i krótkich radzę się zastanowić. Ja swojego zakupu nie żałuję, ale na przyszłość będę szukała modelu, który lepiej pasuje do mojej budowy. 

5 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają ! :) ja też stawiam na taką wygode :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne muszą być wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to na moich płetwach raczej by się nie sprawdziły, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie mój styl, wolę ciężkie buciory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, na pewno są wygodne i oby jak najdłużej służyły! :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...