poniedziałek, 1 września 2014

Zrobiłam szpagat i przeczytałam książkę

W połowie sierpnia wyznaczyłam sobie trzy cele. Chciałam do końca miesiąca przebiec 80 km, dokończyć czytać książkę i zrobić szpagat. Nie do końca wszystko mi się udało, ale muszę przyznać, że takie wyznaczanie sobie zadań bardzo motywuje i ułatwia sprawę. 

1. Przebiec przynajmniej 80 km
Niestety nie udało się. Głównie z powodu przeziębienia, które dopadło mnie w drugim tygodniu. Nie jestem szalona, nie będę biegać (i to w deszczu) jeżeli jestem przeziębiona. Nie ma sensu kusić losu i narażać swojego zdrowia. Lepiej przeczekać i szybciej wyzdrowieć. Zamiast 80 km udało mi się przebiec zaledwie 56 km. 



2. Dokończyć czytać książkę "Pani Fortuny" Grahama Mastertona
Udało się i to znacznie szybciej, niż przewidywałam. Przeczytałam 464 strony w nieco ponad tydzień.

Źródło: własne


3. Zrobić szpagat
Też się udało!

Źródło: własne
Nie jest to co prawda jeszcze wykonanie technicznie idealne, ale jest. I będzie lepiej, byle tylko nie zaniedbywać elastyczności. 

7 komentarzy:

  1. bardzo fajny wynik trzymam kciuki za następne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za szpagat! No i wreszcie wiem jak wygląasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetny szpagat :) brawo! bieganie w deszczu jest kapitalne;) oczywiście bez przeziębienia:) Im więcej będziesz biegać tym bardziej będziesz zahartowana i rzadziej będziesz chorować:) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, ale jesteś rozciągnięta! A generalnie jak się trenuje sporty "niegimnastyczne" to jest bardzo trudno utrzymać tak dobry poziom rozciągnięcia mięśni. Dlatego podwójne gratki! :) Ćwiczyłaś kiedyś gimnastykę albo jakiś taniec czy coś? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczyłam kiedyś sztuki walki. 10 lat temu. a poza tym to nic.

      Usuń
  5. Ogólnie dobry pomysł ze stawianiem sobie takich małych, szybkich wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie o wiele łatwiej jest kiedy mam mały i szybki cel do realizacji. bo jak mam jakiś ogromny cel i dużo czasu na realizację to ciężko jest mi się zmotywować i wytrwać.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...