środa, 17 września 2014

Paznokcie biegacza

Paznokcie biegacza to niestety smutna rzeczywistość. Paznokcie biegacza nie są piękne. Bywają sine i fioletowe, a później odpadają. I tak w kółko. I nie do końca da się temu zaradzić. Czasami trzeba po prostu wybierać: piękne paznokcie u stóp albo bieganie. Oczywiście można zminimalizować ryzyko dokładnie dobierając buty i skarpetki, ale to niczego nie gwarantuje. 

Podczas biegania nasze paznokcie narażone są na uderzenia, ucisk i obcieranie. Powoduje to w końcu wylew krwi, która następnie czernieje i powoduje oddzielenie się paznokcia. U mnie tym pechowym paznokciem jest ten drugi. U obydwu stóp. Jak jeden zaczął już odrastać po uprzednim zsinieniu i odpadnięciu, to drugi przybrał fioletową barwę. I zabawa zaczyna się od początku. W kwestii wizualnej bardzo długo są w stanie pomóc ciemne lakiery do paznokcie. Tyczy się to oczywiście tylko kobiet. Mężczyźni o fioletowych paznokciach mogą albo nimi szokować otoczenie albo nosić zabudowane obuwie. Ewentualnie skarpety do sandałów ;)

Mam nadzieję, że brak materiału zdjęciowego w tym temacie zostanie mi wybaczony. Naprawdę nie chciałam. Ale wujek google służy ilustracjami. 

Łączmy się w bólu po naszych paznokciach.

7 komentarzy:

  1. Może to właśnie dlatego naszych panów poznaje się po połączeniu skarpetki + sandały? Haha :D
    Tak się tylko zastanawiam, czy jestem wyjątkiem na skalę światową, skoro nigdy w życiu (TFU ODPUKAĆ!) nie złaziły mi paznokcie po bieganiu. Od pierwszych butów zawsze pamiętam, żeby do wymierzonej długości stopy dodać nawet centymetr i na tej podstawie kupować nowe śmigacze w ekstremalnie dużym rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko tylko nie faceci w sandałach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie trzeba wybierać pomiędzy pięknymi paznokciami, a bieganiem - wystarczy tak jak piszesz zadbać o odpowiednie obuwie, skarpetki i jakieś kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe wakacje przechodziłam w sandałach i nie miałam najmniejszego problemu z fioletowymi, schodzącymi paznokciami :D

      Usuń
    2. widocznie ja mam takie skłonności.
      nie zawsze najidealniejszy but i dobra skarpetka będą w stanie uchronić paznokcie.

      no zapomniałam jeszcze wspomnieć o technice biegu, która też może mieć wpływ.

      Usuń
  4. Może właśnie dlatego jest tylu panów w sandałach i skarpetkach, może oni po prostu są biegaczami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha rozwiązałam zagadkę, czemu faceci noszą skarpety do sandałów.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...