sobota, 2 sierpnia 2014

Treningowe podsumowanie - lipiec 2014

To moje pierwsze podsumowanie miesiąca. Nadszedł czas, żeby sprawdzić swoje osiągnięcia w lipcu i postawić sobie cele na sierpień. Oczywiście cele możliwe do realizacji ;) Lipiec był miesiącem, w którym zaczynałam biegać po 3 tygodniowej przerwie. Tak się trochę usprawiedliwiam, dlaczego tak słabo ;)

W lipcu pokonałam w  sumie 223 kilometry z czego 130 przebiegłam, a 93 przeszłam. W sumie podczas tych treningów w lipcu spaliłam 10810 kcal czyli średnio niecałe 350 kcal dziennie, czyli wcale nie dużo. I nie ma się co dziwić, skoro dziennie średnio pokonywałam zaledwie 7 km. 



















Myślę, że to 7 km dziennie to będzie takie moje minimum. Nie chciałabym schodzić poniżej tej liczby, a w sierpniu spróbuję dziennie pokonywać ok. 10 km. Nie sądzę, żeby było to specjalnie trudne biorąc pod uwagę, że oprócz biegania również dużo chodzę. Chciałabym również w sierpniu spalać dziennie średnio ok. 500 kcal. Szczerze mówiąc, to bardziej jest eksperyment, niż mam w tych postanowieniach jakiś konkretny cel ;) Moim celem oprócz ogólnego i oczywistego jak poprawa kondycji i zdrowie (oraz lans i fejm ;)), jest Krakowski Półmaraton Królewski, który odbędzie się 26 października 2014 w Krakowie. Na razie mój rekord na 21 km (i kawałek) to 2 godziny, 31 minut i 14 sekund. Nie wiem, ile czasu jestem w stanie zaoszczędzić biegając po odpowiedniej trasie bez irytującej sygnalizacji świetlnej, pieszych i ich psów, ani o ile jestem w stanie podnieść swoją wytrzymałość i szybkość do tego czasu. Bladego pojęcia nie mam. Oczywiście chciałabym ten półmaraton przebiec w 2 godziny, ale nie wiem, czy to realne. 

Oprócz biegania i chodzenia trochę ćwiczę. Macham sobie hantelkami i podobno to widać, ale nie jestem pewna, czy od maja nastąpił jakiś progress. Obawiam się, że wręcz przeciwnie :(

Źródło: własne

Źródło: własne
Walczę również z brzuchem i chciałabym mieć z powrotem taki jak jeszcze nie dawno. Swoją drogą nie wiem, co mu tak zaszkodziło. Czyżby tak 3 tygodniowa przerwa w bieganiu? A może po prostu to, że się powodzi i grille, kebaby, pizza zamawiana pod nos, co tydzień objadanie się żelkami i wiele innych. No oczywiście to żaden powód do wstydu, że się powodzi, ale jednak wolałam swój brzuch biedaka ;)

Źródło: własne

 
Źródło: własne
Ogólnie z lipca jestem zadowolona: bo dwa razy przebiegłam trasę półmaratonu; bo kolano chociaż jeszcze nie do końca działa normalnie, to pozwala nie bieganie zarówno szybszych kawałków, jak i dłuższych dystansów; bo w tym miesiącu obyło się bez żadnej kontuzji; 

W tym miesiącu nie byłam zbyt aktywna na blogu (zaledwie 10 notek, tylko w styczniu było mniej, bo jedna), bo byłam aktywna gdzie indziej. M.in. w kuchni.

Źródło: własne
Niestety nigdy nie chce mi się robić zdjęć jedzenia. Np. dlatego, że co świetnie smakuje niekoniecznie pięknie wygląda. I na odwrót. A nawet jak zrobię pyszne i piękne danie, to kuchnia przypomina pobojowisko i aż wstyd takie foty wrzucać w sieć. A zanim bym posprzątała, to jedzenie już by znikło. I nie, nie mogę zrobić zdjęć na balkonie, bo nie mam balkonu. Mam za to ogródek, ale tam się czają koty. I oczywiście brak aktywności na blogu przełożył się na większą aktywność w bieganiu. (W czerwcu przebiegłam 43 kilometry i przeszłam 52 kilometry, co w sumie daje niecałe 96 kilometrów. Chociaż... biorąc pod uwagę tę przerwę w bieganiu, która trwała około 3 tygodni, to może czerwiec wcale nie był taki zły. Te 43 kilometry przebiegłam w ciągu dwóch pierwszych tygodni, bo później już biegać nie dałam rady. Ale jednak chyba nie. 43 kilometry przez 2 tygodnie to nie jest jakoś powalająco dużo.) Nie byłam też zbyt aktywna w łazience. Nawet nie pamiętam kiedy, zaniechałam Niedzieli dla włosów, wczoraj pierwszy raz od nie pamiętam kiedy posmarowałam ciało balsamem. Ale włosy olejuję regularnie raz lub dwa razy w tygodniu. Oczywiście kąpałam się codziennie, żeby nie było nieporozumień ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...