poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Pierwszy raz moje włosy wyglądają prawie idealnie

Pierwszy raz od bardzo dawna, a może pierwszy raz w ogóle moje włosy wyglądają na prawdę ładnie. Może nie są jeszcze idealne, ale w porównaniu z tym, co zdarza mi się mieć na głowie jest na prawdę super. Ogromna różnica na plus. Aż sama nie mogę uwierzyć, że to włosy tej samej osoby (czyli moje) na przestrzeni zaledwie kilku tygodni. Różnica kolorów jest spowodowana oświetleniem. Od dwóch lat nie robię nic, co mogłoby wpłynąć na zmianę koloru włosów.

Źródło: własne

Źródło: własne
Moim zdaniem efekt jest całkiem niezły i wyraźnie widoczny. Równie ładnie moje włosy wyglądały chyba tylko wtedy. Co ciekawe nie zrobiłam dzisiaj z włosami nic nadzwyczajnego. Jedynie dwa drobne szczegóły, a różnica kolosalna. Ale zacznijmy od początku. Na noc nałożyłam na włosy olejek Babydream fur Mama i spałam z nim jakieś 5-6 godzin. Następnie umyłam włosy szamponem z Alterry granat i aloes. Myję włosy tylko rozcieńczonymi szamponami, a oleje zawsze zmywam dwa razy. Wymyte włosy lekko wycisnęłam w ręcznik i nałożyłam na 20 minut maskę Gloria. Dodatkowo na głowę założyłam plastikowy czepek. Po opływie wyznaczonego czasu, który przeznaczyłam chyba jak zwykle na czytanie blogów, spłukałam włosy i zawinęłam na chwilę z turban. Kiedy już odciekły delikatnie wysuszyłam je suszarką i spryskałam odżywką w spraju Marion. Taką niebieską. Ona jest z olejkiem arganowym, ekstraktem z hibiskusa i bławatka. Do czesania oczywiście użyłam tengle teezer. Odkąd kupiłam tę szczotkę właściwie w ogóle nie używam grzebienia do czesania. No może jedynie do zrobienia przedziałka. 

Źródło: własne
Powyżej kosmetyki, które wykorzystałam w tej Niedzieli dla włosów. Cały czas się zastanawiam, czy ten całkiem niezły efekt to przypadek, czy może coś konkretnego zadziałało. A jeżeli tak, to co? Czepek czy suszarka? Czy jedno i drugie. Bo pozostałych kosmetyków używam regularnie i dotąd jakoś nie było efektu wow. 

Źródło: własne


2 komentarze:

  1. wydaje mi się, że czepek ;) daje dużo ciepła przez co kosmetyk ma lepsze działanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak super błyszczą. Widać że zostały dopieszczone.

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...