czwartek, 21 sierpnia 2014

Lakier do paznokci Delia Coral Satin Candy C06

Ostatnio znalazłam w swojej kosmetyczce z lakierami takie oto różowe błyszczące cudo Delia Coral Satin Candy C06. Kolor jest słodko różowy i jest to najwyższy stopień różowej słodkości. Na dodatek posiada świecące drobinki. Bardzo ważne jest, że te drobinki nie są ani trochę wypukłe. Faktura lakieru jest gładka, dzięki czemu jest trwalszy od lakierów piaskowych, a na pewno mniej podatny na uszkodzenia. I na pewno będzie się łatwiej zmywał.

Źródło: własne
Lakier ma bardzo dobrą konsystencję. Jest na tyle lejący, że łatwo się rozprowadza, ale nie spływa z paznokci. Kolor jest nasycony i wystarczy już jedna warstwa lakieru, żeby paznokcie wyglądały ładnie. Ja akurat miałam dużo czasu, więc nałożyłam również drugą. Lakier bardzo szybko wysycha. Przygotowałam sobie wysuszacz, ale nawet nie musiałam go używać. Dwie wcale nie najcieńsze warstwy lakieru wyschły w ciągu kilku minut.

Źródło: własne
Kolor jest piękny, nasycony i taki radosny. Konsystencja lakieru idealna. Pędzelek chyba też niczego sobie, bo nie miałam żadnych kłopotów z malowaniem, a nie jestem w tym zbyt dobra. Trwałość lakieru średnia. Pod koniec drugiego dnia dostrzegłam pod mikroskopem, że lekko ściera się na końcówkach paznokcie. Ale gołym okiem nie widać. Na trzeci dzień uszkodzenia zaczynają się ujawniać, ale myślę że zachowując sporą dozę ostrożności albo używając top coat'u lakier może wytrzymać 5 dni, a może i dłużej. 

Źródło: własne
Lakier Delia Coral Satin Candy ma pojemność 11 ml i kosztuje ok 7 zł. Zdecydowanie wart swojej ceny. Uważam, że to całkiem niezły lakier do paznokci. Poza ładnym kolorem jest bezproblemowy w aplikacji, a cena nie bije po kieszeni. Niestety zmywa się o wiele ciężej, niż przypuszczałam. Używałam mocnego zmywacza z acetonem, a musiałam zużyć trzy porządnie nasączone waciki i dość intensywnie nimi pracować. Nie jest to lakier, który zejdzie od położenia na nim płatka ze zmywaczem. Gdybym miała zmywać go co drugi dzień, to bym oszalała. Ale co 4-5 dni da się przeżyć, a tyle mniej więcej wytrzymuje na paznokciach w stanie zadowalającym.

Zobacz też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...