piątek, 29 sierpnia 2014

I Półmaraton Wielicki 27 września 2014 - spontanicznie

Półmaraton Wielicki to decyzja bardzo spontaniczna. Nie planowałam żadnego półmaratonu poza Półmaratonem Królewskim w Krakowie 26 października. Tzn. nie planowałam żadnego półmaratonu przed. Tak sobie patrzyłam jakie biegi są w najbliższym czasie w okolicy i natknęłam się na I Półmaraton Wielicki 27 września 2014. Serce zabiło mi mocniej. Chcę! - pomyślałam. Chwilę później już wypełniałam formularz zgłoszeniowy. I tak oto zapisałam się na półmaraton w Wieliczce. Tyle szczęścia, że do Wieliczki mam niedaleko. 20 minut drogi autobusem, 9 przystanków.

Źródło: maratonwielicki.pl

Półmaraton Wielicki odbędzie się w sobotę 27 września. Trasa posiada atest Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, a koszt udziału do 22 września wynosi 50 zł. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkową koszulkę techniczną, dyplom, bezzwrotny numer startowy, wodę na trasie i mecie, posiłek regeneracyjny (czyżby grochówka?) i medal na mecie. Zgodnie z informacjami na stronie organizator ubezpiecza zawodników na czas trwania zawodów. Są też i nagrody pieniężne lub rzeczowe. Więcej informacji można znaleźć na stronie biegu maratonwielicki.pl

Źródło: maratonwielicki.pl

Już się nie mogę doczekać wielickiego półmaratonu. To doskonała okazja sprawdzić się w autentycznych warunkach półmaratonowych przed startem w Krakowie. Strasznie się ekscytuję ;) Teraz muszę tylko dużo jeść i dużo odpoczywać, żeby być w formie. Wieliczko nadchodzę! :D Tzn. nadbiegam oczywiście.

4 komentarze:

  1. uwielbiam spontaniczne decyzje!:) Życzę ci powodzenia i oczywiście dobrej zabawy:) masz jakieś założenia czasowe? czy spontan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciałabym pobiec gorzej niż na treningach a mój najlepszy czas na 21 km to 2g:21m:05s, więc chciałabym coś koło tego. a najlepiej trochę szybciej :)

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...