czwartek, 26 czerwca 2014

Ziaja, Rebuild, Peeling myjący gruboziarnisty

Ziaja Rebuild, Peeling myjący gruboziarnisty ma wyszczuplać, ujędrniać oraz likwidować cellulit. Ja od dawna nie wierzę w takie bajki. Używałam peelingu Ziaji jako zwyczajnego peelingu do ciała i oczekiwałam od  niego jedynie porządnego peelingowania.


Pierwsze co rzuca się w oczy, a właściwie nie w oczy to zapach. Jest specyficzny. Taki trochę apteczny. Mogłabym porównać go do zapachu jakiejś maści. Rozgrzewającej albo chłodzącej o ziołowym składzie. Nie jest to dla mnie zapach nieprzyjemny. Tak naprawdę to ciekawa odmiana wśród zapachów kosmetyków. Ale nie każdemu musi odpowiadać. A przechodząc do sedna, czyli do działania to moim zdaniem z tym gruboziarnisty trochę przesadzili. Peeling nie jest z tych delikatnych, ale jak dla mnie mógłby być jeszcze mocniejszy. A drobinki peelingujące nie są wcale jakoś grubsze. Dla wrażliwej skóry może być za mocny. Peeling Ziaja Rubild ładnie wygładza skórę przy czym nie pozostawia jej wysuszonej ani podrażnionej. Mimo tego po peelingu zawsze lepiej jest zastosować balsam. Po pierwsze, bo skóra może być troszeczkę podrażnione, a po drugie, bo wówczas balsam o wiele lepiej się wchłania. 



Peeling myjący gruboziarnisty Ziaja Rebuild zamknięty jest w praktycznym, plastikowym, zakręcanym słoiku. Dodatkowo opakowanie zabezpieczone jest folią. Uważam, że każdy kosmetyk powinien być w ten sposób zabezpieczony. Konsystencja peelingu jest taka galaretowata i raczej rzadka niż gęsta. Wydajność taka średnia. Nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie ile razy go użyłam, ale jakoś szybko mi się skończył. Miło wspominam, ale raczej nie wrócę. Chyba, że dostanę to oczywiście chętnie użyję, bo nie jest to zły produkt. Przynajmniej jeżeli chodzi nam jedynie o peeling, a nie o wyszczuplanie i likwidację cellulitu. Wad właściwie nie stwierdziłam. Specyficznie pachnie, ale to nie wada. Nie jest hardcorowym ścieraczem, ale to też nie wada. A peeling jakikolwiek i masaż jakikolwiek zawsze trochę wspomoże walkę o jędrne ciało i likwidację. cellulitu. 










1 komentarz:

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...