wtorek, 10 czerwca 2014

Alterra na rzęsy - efekty

Piękne, długie i gęste rzęsy to chyba marzenie każdej dziewczyny. Oczywiście większość z nas bez problemów może osiągnąć taki efekt za pomocą tuszu do rzęs. To niepozorne mazidło może całkowicie odmienić wygląd oczu. Cienkie i jasne rzęsy za jednym pociągnięciem mogą stać się ciemne, gęste i nieco dłuższe. Ale o tym wszystkie wiemy. Piękne rzęsy naturalnie, baz żadnego tuszu, o każdej porze dnia i nocy to by dopiero było fajne. I też jest możliwe. Coraz więcej dziewczyn decyduje się na zabieg przedłużania i zagęszczania rzęs. Nie próbowałam, nie znam się, więc nie będę się wypowiadać o przedłużaniu rzęs. Ja chciałabym mieć piękne rzęsy bez tuszu, ale również bez zabiegu przedłużania, który trochę kosztuje i trzeba go powtarzać i nie wiem, czy nie szkodzi na naturalne rzęsy. 

Alterra na rzęsy
Źródło: własne
W lutym postanowiłam zacząć smarować rzęsy pomadką ochronną Alterra. W internecie aż huczy od pozytywnych opinii na temat jej wpływu na rzęsy. Opinie poparte są zdjęciami. Zachęcona sama spróbowałam. Bardzo mocno wierzyłam w cud. Oczami wyobraźni już widziałam swoje oczy w otoczeniu gęstych firanek rzęs. I trochę się zawiodłam. Po półtora miesiąca efekty smarowania rzęs pomadką ochroną były właściwie żadne. Miałam nawet wrażenie, że rzęsy wyglądają gorzej. Oczywiście nie spanikowałam ani nie popłakałam się. To mogła być wina zdjęcia, światła lub gorszego dnia rzęsowego ;) Postanowiłam dać sobie jeszcze trochę czasu. Alterra to na prawdę dobra pomadka i cały czas wierzyłam, że jednak coś zdziała na moich rzęsach. Jeżeli nie cud, to chociaż drobną poprawę. 

Po czterech miesiącach raczej regularnego smarowania rzęs pomadką rumiankową Alterra moje rzęsy prezentują się o tak:

Alterra na rzęsy - efekty
Źródło: własne

Alterra na rzęsy - efekty
Źródło: własne

Alterra na rzęsy - efekty
Źródło: własne
I przyznam szczerze, że ja różnicy nie widzę. Na pierwszym zdjęciu rzęsy wyszły wyjątkowo ładnie, to fakt. Ale pozostałe dwa zdjęcia ukazują obiektywną prawdę. Rzęsy jak rzęsy. Żadne firanki. Cud nie nastąpił. Alterra zawiodła. Może rzeczywiście odżywia i wzmacnia rzęsy. Tylko tego nie widać. Efektów wizualnych niestety brak. Ewentualnie bardzo, bardzo minimalne. Co zabawne, myślę że z przyzwyczajenia nie zaprzestanę smarowania rzęs Alterrą. Może nie pomaga, ale chyba nie szkodzi. 

2 komentarze:

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...