środa, 7 maja 2014

XII Międzynarodowy Bieg Skawiński 10 maja 2014


Źródło: biegskawina.pl
W najbliższą sobotę (10 maja 2014) jadę do Skawiny na XII Międzynarodowy Bieg Skawiński. Tata się śmieje, że spodobało mi się bieganie. Oj, tak. Spodobało. Po biegu w Skotnikach naprawdę bardzo nabrałam ochoty na bieganie i to nie tylko we własnym towarzystwie. Zorganizowane biegi to świetna sprawa. Ta atmosfera, te emocje. Nie bardzo umiem ładnie to ująć słowami, ale bieganie jest tym, co w ostatnim czasie daje mi najwięcej radości, satysfakcji i siły do życia. 

Źródło: facebook.com/bieg.skawinski

Bieg w Skawinie to 10 km, czyli idealnie. Wystarczająco dużo, żeby się rozgrzać, przebiec, zmęczyć i poczuć ten bieg. Ale też nie na tyle dużo, żeby martwić się, że nie podołam, że zabraknie mi sił, że na ostatnich kilometrach stracę całą zdobytą wcześniej przewagę. 10 km na dzień dzisiejszy wydaje mi się idealnym dystansem. Boję się tylko, że będzie tak, jak zawsze jest w parkrunie. Że za szybko zacznę. Cały czas nie potrafię tego wyczuć. Dlatego lubię biegać z tatą. On wyczuwa to za mnie i na początku mnie stopuje, a później kiedy przyjdzie czas mówi, żebym biegła dalej swoim tempem, czyli przyspieszyła. I jak spokojnie sobie przyspieszam, spokojnie sobie wyprzedzam i biegnie mi się dobrze, bez problemów. Niestety w Biegu Skawińskim tata nie bierze udziału, bo to za blisko maratonu. I będę skazana na swoje własne wyczucie tempa. I trochę się boję. 

Źródło: biegskawina.pl
Jak na typową kobietę przystało jasna i przejrzysta mapa biegu niewiele mi mówi ;)

Dla każdego uczestnika biegu przewidziana jest koszulka oraz medal.

Źródło: facebook.com/bieg.skawinski

Źródło: facebook.com/bieg.skawinski
Oczywiście, że nie biorę udziału w biegu tylko ze względu na nagrody, ale nie ukrywam, że to dodatkowy czynnik potęgujący radość z biegu. I wspaniała pamiątka. Więcej szczegółowych informacji o biegu można znaleźć na stronie biegu oraz na facebooku. Zarówno strona jak i fanpage są świetnie przygotowane i prowadzone, bardzo ładne, przejrzyste i zawierają wszelkie zbędne i niezbędne informacje, co się rzadko zdarza. 

3 komentarze:

  1. Ładne te medale, ciekawe czy koszulka jest techniczna :D W wielu biegach startujesz coś ostatnio, spodobało Ci się, oj spodooobało! :D

    Też lubię 10km, to taki optymalny dystans :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo widzę, że nie tylko ja umiem łączyć bieganie z manią kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...