sobota, 31 maja 2014

Test Coopera - wynik (31 maja 2014 Kraków)

Od samego rana (godzina 5) dzień zapowiadał się idealnie. Słoneczko i czyste niebo. W sam raz na Test Coopera (i urodzinowego grilla).

Źródło: własne
Na miejsce dotarłam około 9, kiedy przygotowania jeszcze trwały. Postałam trochę na słońcu, zamieniłam kilka zdań ze znajomymi i czekałam na odbiór numeru startowego. Nasz bieg miał się zacząć o 9:40, ale jak zwykle wszystko się troszeczkę opóźniło ;) Nie szkodzi.

Źródło: własne
Po odebraniu numeru startowego czas na rozgrzewkę z naszym trenerem. Krótka rozgrzewka przed krótkim biegiem. Pogoda idealna. Nawet się nie denerwuję. Zresztą nie ma czym. To jest taki wyjątkowy bieg, w którym wszyscy mają ten sam czas ;) Ja chciałam się zmieścić w przedziale 2200-2700 m i udało mi się. Zrobiłam 6 okrążeń dookoła stadionu i jeszcze kawałek i osiągnęłam wynik 2460 m w 12 minut. Biegło mi się całkiem dobrze. Szybko, ale jednak stabilnie. Co nie zmienia faktu, że po biegu byłam porządnie zmęczona. I przez chwilę strasznie zaczął mnie boleć brzuch. Na szczęście szybko wszystko wróciło do normy. Po biegu napiłam się wody i soczku. I bardzo miła niespodzianka... dostaliśmy koszulkę Mastersów. Nigdzie o koszulce nie było mowy, a tutaj taki prezent. W sam raz na urodziny i dzień dziecka. 

Źródło: własne
Jestem z siebie zadowolona. Chciałam zmieścić się w przedziale 2200-2700 m i udało mi się. Już dzisiaj na miejscu chciałam przebiec przynajmniej 6 okrążeń dookoła stadionu i to też uczyniłam. Oczywiście wiadomo, że zawsze chce się więcej i lepiej. Szczególnie, że zawsze można było pobiec lepiej. Gdybym jeszcze te 300 m przebiegła... Pewien niedosyt jest. Próbuję sobie tłumaczyć, że przecież biegam dopiero od niedawna i nie mogę tak wysoko sobie stawiać poprzeczki. Trochę pomaga. Za rok na pewno będę dużo lepsza. 

2 komentarze:

  1. Jak ja Cb podziwiam! Ja przebiegnę 200m i mam kolkę i się dusze, nie mogac oddychać. Bieganie nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam się tam wybrać, ale po parkrunie nie bardzo miałam już siłę :D

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...