czwartek, 15 maja 2014

Sposób na mdłości i brak apetytu

Prosty sposób na mdłości i brak apetytu to trick, który z pewnością warto znać. Nie wiem, czy pomaga na ciążowe poranne mdłości lub te spowodowane przejedzeniem poprzedniego dnia lub kacem. Ale na brak apetytu i mdłości (szczególnie poranne) niewiadomego pochodzenia ten sposób naprawdę działa. 

Źródło: shutterstock

Zawsze kiedy budzę się rano kompletnie bez apetytu, a mój żołądek nieszczególnie czuje się na siłach żeby coś zjeść pomaga mi jabłko. Tak, jabłko. Ale takie naprawdę smaczne jabłko. Orzeźwiające i soczyste jabłko. Nie jestem specjalistką, więc nie do końca wiem, na jakiej zasadzie to działa, ale najważnijesze że działa. Na poranne mdłości i brak apetytu zawsze pomaga mi zjedzenie jabłka. Jabłko ze względu na dużą zawartość wody właściwie w połowie jest napojem ;) ponadto jest takie orzeźwiające i lekko kwaskowate. Nie znam nic lepszego na poranny dyskomfort pokarmowy niż pyszne jabłuszko. 

Oczywiście osoby z chorobami żołądka albo z wrażliwym żołądkiem powinny skonsultować się z lekarzem zanim zaczną jeść na czczo jabłka. W ogóle jeżeli poranne mdłości i brak apetytu zdarzają się nagminnie, a nie sporadycznie należy zasięgnąć porady specjalisty, żeby poznać i wyeliminować przyczynę takiego stanu rzeczy. 

2 komentarze:

  1. Dzięki za podpowiedź :) Musze spróbować! Mam ogromny problem ze zjedzeniem rano śniadania, własnie przez to, ze mnie mdli. Szkoda,że jabłka średnio lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie owoce lubisz? nie próbowałam, ale może np. pomarańcze, brzoskwinie lub kiwi działały by podobnie. warto spróbować.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...