wtorek, 6 maja 2014

Rossmann 49% rabatu na kosmetyki do makijażu ust i pielęgnacji paznokci

Źródło: rossnet.pl
W tym tygodniu (od 05 maja 2014 do 11 maja 2014) w Rossmannie mamy 49% zniżki na kosmetyki do makijażu ust oraz pielęgnacji paznokci. Promocja obejmuje wszystkie szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery do paznokci oraz odżywki do paznokci. Z poprzednich zniżek w Rossmannie ostatecznie nie skorzystałam. Na prawdę nic mi nie było potrzebne. Ale ze zniżki na produkty do pielęgnacji paznokci skorzystałam.


Źródło: własne
Tym razem udało mi się opanować. Na jednej z poprzednich zniżek nakupiłam tylu lakierów do paznokci, że większości do dzisiaj nie użyłam ani razu. A mówię o promocji, która miała miejsce rok temu, jak nie lepiej. Dzisiaj kupiłam tylko dwa produkty: jeden sprawdzony i świetny, a drugi do przetestowania.

Źródło: własne
Kupiłam serum wzmacniające z wapniem i witaminą C z Lovely. To produkt zbierający bardzo dobre opinie i wyróżniony tytułem Kosmetyku Wszech Czasów Wizażu. Raz już uratował moje bardzo zniszczone paznokcie. Lubię tę odżywkę ze względu na formę. Serum z wapniem i witaminą C nie ma postaci tradycyjnej odżywki, czyli lakieru ani też olejku. Ma postać żelu. Dzięki temu kosmetyk nie śmierdzi, nie brudzi niczego dookoła, nie wymaga używania zmywacza (który też nadwyręża paznokcie). Krótko mówiąc serum do paznokci Lovely jest praktyczne i wygodne. Smarujemy nim paznokcie i czekamy aż wyschnie/wchłonie się. Jedyną wadą serum może być fakt, że nie da się go używać równocześnie z malowaniem paznokci. Albo serum albo lakier. Ja używam serum na wieczór po zmyciu starego lakieru, a rano maluję od nowa. 

Źródło: własne
Drugim produktem który kupiłam jest preparat do usuwania skórek z Loveli. Kupiłam go zupełnie w ciemno. Dopiero po zakupie spojrzałam na opinie w internecie i są mocno średnie. Trudno. Zobaczę. Nie do końca wierzę, że jakiś żel będzie w stanie uporać się z moimi skórkami. Żaden nie był. Producent pisze, że ten żel do skórek nawilża, odżywia i wygładza i w sumie bardziej z tego powodu go wzięłam. Tak na prawdę jeżeli chodzi o odżywki i preparaty do pielęgnacji paznokci w Rossmannie, do którego poszłam (Dekada na Stojałowskiego) nie było za dużego wyboru. Przydałby mi się jakiś olejek do paznokci, a jeszcze bardziej preparat przyspieszający wysychanie lakieru. Jakimś top coatem też bym nie pogardziła. Ale nic takiego nie było. 

1 komentarz:

  1. Oczywiście skorzystałam z tej promocji :D nakupowałam tyle pomadek i lakierów, że przez najbliższe dwa lata nie będę nic z tych rzeczy kupować :D nie mogłam się powstrzymać ;-)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...