środa, 14 maja 2014

Polecam książkę: Kay Hooper - Podążając tropem strachu

Od dziecka uwielbiałam czytać thrillery i kryminały. "Podążając tropem strachu" to właśnie książka z tego gatunku. Jest psychopatyczny morderca, są policjanci, są morderstwa, tajemnice, zagadki. Nie mogło oczywiście zabraknąć wątku miłosnego. Ale książka w żadnym wypadku nie jest o miłości i to te wszystkie okropności odgrywają w niej główną rolę. 

Źródło: empik.com
Tak naprawdę nie uważam tej książki za wybitną pod żadnym względem. Mówiąc szczerze, gdyby nie fakt, że jeszcze jej nie oddałam do biblioteki nie pamiętałabym nawet tytułu ani autora. Standard u mnie. Dlaczego więc ją polecam? Bo miałam ciarki. Ciarki i gęsią skórkę podczas czytania. Książka Kay Hooper bardzo mocno oddziaływała na moje zmysły i wyobraźnię. Pod tym względem jest niesamowita. 

Seria polecam książkę tak naprawdę jest dla mnie. Żebym wiedziała, które książki mi się podobały, bo jak nie zapiszę to nie zapamiętam. Nie wiem, może tylko ja tak mam, ale wydaje mi się, że jak człowiek przez kilka, kilkanaście lat czyta mnóstwo książek to większość z nich po prostu zapomina. Teraz dzięki blogowi i cyklowi Polecam książkę już nigdy nie zapomnę :)

"Podążając tropem strachu" autorstwa Kay Hooper to trzymający w napięciu kryminał. Świetnie mi się czytało zarówno w autobusie w drodze do pracy, jak i wieczorem do snu. Zdecydowanie polecam miłośnikom tego gatunku.

Zobacz też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...