poniedziałek, 19 maja 2014

Mieszanka olejów Babydream i Babydream fur Mama

W ten weekend olejowanie. Ostatnio trochę je zaniedbałam. A to nie było czasu, a to nie było siły, a to jakiś inny produkt do przetestowania. Ale przerwa w olejowaniu była tylko chwilowa i znowu wracam do tłuszczenia swoich włosów na noc i gorącej wiary, że nic nie zrobi im lepiej. 

W ostatnim czasie zaliczyłam dużo biegów i od tego biegania kreatywność mi chyba wzrosła. Wróciłam do domu lekko przed północą po Biegu Nocnym i mimo ogólnego zmęczenia wytrwałam w silnym postanowieniu naolejowania włosów. Co więcej szybko w mojej głowie zrodziła się myśl, żeby tym razem zrobić to inaczej. Coś zmienić, zmodyfikować, wprowadzić nieco świeżości w moje olejowanie. Nie mogłam się zdecydować, którego użyć olejku. Czy niebieskiego Babydream czy może Babydream fur Mama. I wymyśliłam, że użyję obydwu. Zawsze wylewam olej na talerzyk i stamtąd dopiero aplikuję go dłońmi na włosy. Wymieszałam więc na talerzyku w mniej więcej równych proporcjach dwa rodzaje olejku Babydream. Nałożyłam na włosy i trzymałam do pobudki, czyli przez jakieś 7 godzin.

Źródło: własne
Efekt był bardzo dobry. Włosy były bardzo miękkie, gładkie i przyjemne w dotyku. Olejek Babydream zawiera w swoim składzie olej słonecznikowy, olej ze słodkich migdałów i olej jojoba. W skład olejku na rozstępy (Babydream fur Mama) wchodzą jeszcze dodatkowo olej sojowy i olej z orzechów makadamia. Po wymieszaniu tych dwóch olejków uzyskałam bardzo bogatą recepturę olejową. Moim włosom chyba się spodobało. 
Źródło: własne
Olej zmyłam jak zwykle, czyli szamponem Babydream rozcieńczonym w kubeczku powtarzając czynność dwa razy. Po umyciu nałożyłam na włosy odżywkę keratynową z olejem marula. Świetne samopoczucie włosów poniekąd może być również zasługą tej odżywki.

Źródło: własne

Źródło: własne

Źródło: własne

Oczywiście wciąż nie są idealne i niestety cały czas za krótkie. Czasami mam wrażenie, że w ogóle nie rosną.

2 komentarze:

  1. No to zafundowałaś włosom prawdziwe i bogate olejowanie ;) Tak trzymać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z niebieskiego Babydreamu nie jestem zadowolona. Mam wrażenie, że razem z szamponem z tej serii robią mi siano na głowie, ale dobrze, że tobie służą.

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...