sobota, 17 maja 2014

Bieg o Puchar Radia RMF FM czyli bieg błotny po deszczu

W sobotę 17 maja 2014 brałam udział w Biegu o Puchar Radia RMF FM. Trasa biegu liczyła około 4,5 km  3,5 km (skrócona z powodu błota i zalania) i wiodła z Błoń na Kopiec Kościuszki i z powrotem. Czyli kawałek po równym, kawałek pod górę i kawałek z góry. Bardzo urozmaicona trasa. I krótka. Do tego sporo zakrętów, wąsko i tłoczno. Ale wesoło i raczej bez ciśnień.
Źródło: rmf24.pl
Pogoda w ten biegowy weekend wybitnie nie dopisuje. Strasznie szkoda i przykro. I nawet nie ma na kogo zwalić winy za ten stan rzeczy. Moje buty i skarpetki prezentowały się następująco:

Źródło: własne
Źródło: własne
Źródło: własne
Wygląda to okropnie. A że nie mam zwyczaju brać ze sobą drugiego kompletu na przebranie wracałam jak ta fleja. Jak świnka, która się w błocie wytaplała. Co zresztą butami zrobiłam. Prawie dosłownie woda i błoto były po kostki. Buty całe przemoknięte. Jak do jutra nie wyschną będę musiała odpuścić sobie Bieg w Krawacie.

Bieg o Puchar Radia RMF FM liczący 3,5 km udało mi się zakończyć z wynikiem 20 minut 41 sekund. Ciężko jest mi stwierdzić, czy to dobry czas. Po pierwsze nigdy wcześniej nie biegałam takiego dystansu. A po drugie trasa była bardzo urozmaicona. Trochę trudna (bo pod górkę i zakręty), a trochę łatwa (bo z górki). Inaczej się biegnie po równym, inaczej z góry, a inaczej pod górę. A jak jest pomieszane to już w ogóle nie wiadomo.
Źródło: własne

Było mokro, było zimno, nie ukrywam, że mocno irytował mnie ten deszcz. Ale jestem z siebie dumna. Dumna, że pobiegłam. Że nie odpuściłam sobie z powodu kiepskiej pogody tylko poszłam biegać. Tak, jak sobie planowałam. Deszcz mi nie przeszkodził. Trochę zmokłam, trochę zmarzłam, trochę nawet poprzeklinałam na wszystko dookoła, ale teraz siedzę sucha w ciepłym pokoju i cieszę się. Cieszę się, że wzięłam udział w tym biegu. Było warto :)

1 komentarz:

  1. Podziwiam i gratuluję. Ja w 20 minut jestem w stanie pokonać 1km, i to spacerkiem. Nie mam zdrowia do biegania. :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...