sobota, 17 maja 2014

Bieg Nocny Kraków 16 maja 2014 - relacja z biegu

Bieg Nocny w Krakowie odbył się i dał mi dużo radości, pomimo kilku ale. Do ostatniej chwili właściwie nie było wiadomo, czy będzie padać podczas biegania, czy nie. Na szczęście dosłownie tuż przed biegiem przestało. Niestety pogoda zniechęciła część zawodników, a szkoda, bo jest taka dwójka ludzi, z którymi chciałam się zmierzyć w tym biegu. Oczywiście oni o tym nie wiedzą. Tak samo jak ci przypadkowi ludzie na trasie, do których się przyczepiałam na pewien czas nie mieli pojęcia, że na tym odcinku są moimi osobistymi peacemakerami. 

Źródło: własne

Do biegu podeszłam pełna nadziei, chociaż nie ukrywam, że bieganie w kółko jak chomiki dookoła  Błoń trochę zepsuło zabawę. Założyłam sobie zacząć powoli, a później przyspieszyć. I znowu przekombinowałam. Owszem biegło mi się bardzo dobrze i lekko. Właściwie prawie nie byłam zmęczona, ani razu się nie zatrzymałam, a na ostatnim kółku udało mi się wyprzedzić sporo osób. W czym więc problem tym razem? Że zaczęłam jednak za wolno. Pierwsze kółko powinnam była biec jednak trochę szybciej. W Biegu Nocnym na 10 km osiągnęłam czas niecałą godzinę. Bez kilku sekund. Nie jest to oczywiście wynik wołający o pomstę do nieba, ale nie ukrywam, że byłam zawiedziona. I na nic zdały się tłumaczenia, że było ciemno, ślisko, mokro. Warunki mi nie przeszkadzały w żaden sposób. Po prostu przekombinowałam ze strategią i biegłam za wolno. 

Bieg Nocny w Krakowie to była na prawdę świetna zabawa. Fakt trasa nieszczęsna, ale mogło być gorzej. Mogło padać podczas biegu. A nie padało, nie wiało i było odpowiednio ciepło. Po biegu nie dopatrzyłam się nigdzie sławnej grochówki. Pewnie dlatego, że na noc się nie powinno jeść. Na pewno nie grochówkę. Ja zjadłam batonika :) Organizator biegu zapewnił za to wodę mineralną i niebieskiego izotonika. Na trasie i po biegu. Dla nikogo nie zabrakło. Dostałam też medal. Życie jest piękne.

Źródło: własne

Butki oczywiście brudne i mokre.

Źródło: własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...