czwartek, 22 maja 2014

Alior Sync / T-Mobile Usługi Bankowe - nagminne problemy z logowaniem

alior sync t mobile problemy logowanie

Konto w Alior Sync (a właściwie teraz T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank) mam niecały rok. I dużo nerwów kosztują mnie nagminne problemy z logowaniem, które pojawiają się od samego początku. Konkretnie chodzi o to, że wpisuję właściwe hasło, a pojawia się komunikat o nieudanym logowaniu. Tak, na pewno wpisuję właściwe hasło (teraz już nawet je sobie zapisuję), na pewno nie robię literówek (teraz już używam do wpisywania hasła klawiatury ekranowej). Nie wiem, o co chodzi. Jedynym wyjściem jest zadzwonić na infolinię i poprosić o zresetowanie hasła. Wówczas działa do drugiego logowania (kilka dni temu zresetowałam, zalogowałam się normalnie, a  dzisiaj znowu się nie da), czasami trochę dłużej. I sytuacja się powtarza. Wpisuję w Alior Sync / T-Mobile Usługi Bankowe dobre hasło, ale nie mogę się zalogować. Raczej nie jestem zwolenniczką teorii spiskowych, ale tutaj mam tylko jedno wytłumaczenie. To taki sprytny sposób, żeby naciągać ludzi na kasę. Bo jak dzwonię na infolinię, żeby zresetować hasło to płacę za połączenie około 2-3 zł. Bardzo irytują mnie nagminne problemy z logowaniem w Alior Sync / T-Mobile Usługi Bankowe i rozważam rezygnację z ich usług. Zdecydowałam się na ten bank tylko dlatego, że nie pobierają żadnych opłat. Wcześniej miałam kartę z mBanku, ale zrezygnowałam kiedy wprowadzili dodatkową opłatę za kartę debetową, którą się nie płaci. Teraz myślę, czy nie wrócić. Nie cierpię płacić kartą (tak naprawdę jeszcze nigdy w życiu tego nie robiłam), ale te nagminne problemy z logowaniem w Alior Sync / T-Mobile Usługi Bankowe są gorsze. 

t mobile alior sync problemy logowanie

Ma ktoś podobny problem?
A może ktoś poleciłby mi jakiś prosty bank internetowy bez opłat do którego można się normalnie logować?

Całkiem obiecująco wygląda SMART Konto w Banku Smart. Wszystkie podstawowe opcje (póki co) bez opłat. 

21 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie miałem nigdy takich problemów, raz tylko hasło resetowałem, ale to tylko dlatego, że wpisywałem z właczonym Caps lockiem i zablokowałem sobie dostęp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ten problem nagminnie. gdyby to był raz, dwa, trzy zwaliłabym na swoje roztargnienie/sklerozę/cokolwiek. mam jeszcze konto w innym banku i takiego problemu nie miałam ani razu, a loguję się porównywalnie często.

      Usuń
  2. Też nie miałam nigdy problemów z logowaniem się. Raz mi sie może zdarzyło, ale połączyłam się wirtualnie z salonem i bez problemu zresetowali mi hasło, nie musiałam też za nic płacić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge sie zalogowac od 3 dni, wyskakuje mi ten sam komunikat co u ciebie.. nie spieszylo mi sie z przelewem, ale jutro juz koniecznie musze go zrobic, wiec z rana odezwe sie do wirtualnego oddzialu, tylko kurde zal,ze musze sobie dupe zawracac tym skoro to NIE moja wina tylko ich

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie po wpisaniu hasła zawisa - ale to chyba dzisiaj jakiś problem (26.05.2014)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwis im padł i nic nie zrobisz. Pan z infolinii przeprasza i prosi o spróbowanie za pół godziny

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo ludzi ma ten problem z logowaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie moge sie zalogowac juz ze 2 tygodnie!!! Jak ludzie maja wykonac pilnie przelew skoro ciagle pojawia sie blad przy logowaniu!!! Straca klientow... nie wierze ze serwer padl i dlatego od tak dawna nie moge sie zalogowac sa specjalisci ktorzy potrafia to naprawic w klika minut..... nie kompetencja i tyle !

    OdpowiedzUsuń
  8. podobne problemy - by po raz pierwszy się zalogować, chcą CIF albo numer kartoteki klienta - na całej umowie nie ma takiego skrótu - po bólach w końcu znalazłem to ukryte w drobnym druku pod nazwą: nr Karty Klienta??? Po zalogowaniu się, wstawiłem nowe hasło i się wylogowałem. Teraz się nie mogę zalogować - parodia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyczyść ciasteczka w przeglądarce. U mnie wszystko działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, mam ten sam problem. Na razie przytrafiło mi się to pierwszy raz (mam konto od niedawna) ale koleżance też się zdarzyło. I ten post mnie załamał, bo jeśli to ma być normalna sprawa to się wypisuję. Absolutnie nienawidzę dzwonić, rozmawiać przez telefon, zwłaszcza w takich sprawach. Osobiście też nie jest lepiej. Od czterech dni odkładam ten telefon i bezsensownie się stresuję - jeśli mam to robić regularnie to rzucam ten bank z wielkim impetem i idę gdziekolwiek indziej - nawet jeśli oznacza to opłaty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez mam zawsze problem z logowaniem na telefonie. Nigdy nie udało mi się zalogować z tel... taki mobilny bank, że przelewu nie da się telefonem zrobić

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja po przepoczwarzeniu się tego banku w T-mobile też zacząłem mieć problemy. Co prawda z logowaniem nie mam, ale za to nagminnie blokują mi kartę z różnych śmiesznych powodów. Np. Niedawno o 1 w nocy na stacji benzynowej dokonałem dwóch płatności, zapomniałem jeszcze coś dokupić i mimo funduszy na koncie trzeciej transakcji już nie mogłem wykonać. Powód?... Było to już podejrzane dla systemu i zablokował kartę. Pięknie. W dodatku dodzwonić się na infolinię to w tej chwili cud. Ostatnio po zablokowanej karcie wydzwaniałem godzinę a i tak się nie dodzwoniłem!! Wcześniej zawsze tak samo. A ponoć mają 24h.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj miałem aktywowane konto wszytko ładnie pięknie chodziło hasło na 15 znaków a dziś... nie umie się zalogować zamiast 15 znaków do wpisania jest 14...
    co oni to robią to ja nie wiem przez nich muszę do nich dzwonić bo innego wyjścia nie ma

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też miałem przed chwilą mniej znaków, niż moje hasło, ale zadziałało, kiedy wpisałem tak jak miało by być, tylko bez wpisania ostatnich liter oczywiście, tych dla których nie było miejsca. To mój pierwszy dzień z tym kontem i zobaczymy jak będzie : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez mam problem nie mogę się zalogować choć pani w timobail powiedziała ze juz odblokowania mnie, śmieszne dalej to samo

    OdpowiedzUsuń
  16. 27.02.2015 kłopot z wykonaniem przelewu, po wpisaniu kodu z sms`a wyskakuje:
    Wystąpił błąd

    Błąd ogólny

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie ten sam problem. Wielokrotnie podczas rocznego korzystania z konta, po wpisaniu poprawnego hasła, nie można się zalogować. Po jakimś czasie problem "przechodzi" sam. Bardzo denerwujące

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprawdzcie sobie czy zaloguje wam jak wyczyscicie ciasteczka i pamiec podreczna

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...