wtorek, 22 kwietnia 2014

Rossmann 49% zniżki na kosmetyki do makijażu 22.04.2014-11.05.2014

Zniżka -49% na kolorówkę w Rossmannie. Od 22 kwietnia do 11 maja. Trzy tygodnie zniżki na kosmetyki do makijażu. Od 22 kwietnia do 27 kwietnia zniżka -49% na kosmetyki do twarzy, czyli podkłady, pudry, korektory czy róże. Od 28 kwietnia do 4 maja zniżka -49% na kosmetyki do makijażu oczu tj. tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki i eyelinery. Od 5 maja do 11 maja natomiast zniżka -49% na  kosmetyki do ust i paznokci, czyli szminki, błyszczyki, lakiery do paznokci i (wnioskując po poprzednich latach) również odżywki do paznokci będą objęte tą promocją. 


Źródło: rossnet.pl

Ostatnio nie bywam w Rossmannie zbyt często i kupuję o wiele mniej kosmetyków. Właściwie nic nie jest mi potrzebne poza szamponem Babydream, ale czekam na promocję. I właściwie nie powinnam nawet wybierać się do Rossmanna. Ale przez najbliższe trzy tygodnie jest zniżka -49% na kolorówkę. I trudno, że będę straszne tłoki. Nic nie szkodzi, że mam dużo kosmetyków do makijażu, a maluję się raczej delikatnie i oszczędnie. Nie byłabym sobą gdybym do tego Rossmanna z okazji -49% nie poszła. Chociażby po to, żeby sobie pooglądać. Ogołocone już półki i tłumy wściekłych przepychających się bab. 

Oczywiście na pewno coś kupię. Nie głupim byłoby zainwestowanie w jakiś lepszy puder. Co prawda mam w zapasie dwa pudry. Takie z serii najtańszych. Constance Carroll, compact refill powder. Spisuje się całkiem nieźle jak na cenę (ok. 7 zł w krakowskim Firlicie) i ma duży wybór odcieni w tym kilka naprawdę jasnych. A ja jestem naprawdę blada. Kupuję puder w kamieniu Constance Carroll od lat i chciałabym spróbować czegoś droższego. A nuż okaże się lepsze. Skoro prawie za połowę ceny to chyba się skuszę. Myślę, że mogę się również skusić na jakiś fajny róż. Nigdy nie używałam, a może warto. Podobno róż potrafi zdziałać cuda i pięknie wymodelować twarz. Oczywiście trzeba jeszcze wiedzieć, jak go używać. Na pewno nie powinnam kupować żadnych podkładów ani korektorów, bo mam kilka w zapasie. Mimo tego kusi mnie od jakiegoś czasu Wibo, 4 in 1 Concealer Palette. 

W drugim tygodniu możliwe, że zakupię jakiś tusz do rzęs na zapas. Chociaż mam już 2 zapasowe i lepiej byłoby jednak nie. W trzecim tygodniu na pewno zainwestuję w jakieś odżywki do paznokci. I mam absolutny zakaz kupowania lakierów. Mam całą kosmetyczkę lakierów kupionych na poprzednim -40% w Rossmannie, których nie użyłam ani razu. W ogóle ja rzadko używam lakierów do paznokci, bo mi szkodzą. Ale kupować lubię.

Źródło: wikipedia

Tak naprawdę z kosmetykami do makijażu jest stosunkowo spokojnie, ale jeżeli pojawi się zniżka na te do pielęgnacji, to mój portfel może być poważnie zagrożony. 

4 komentarze:

  1. jak wszystko masz i nic nie zużywasz a tym bardziej kupować LUBISZ to kup trochę żywności i daj biednym. Zadowolona będziesz Ty, bo kupiłaś a tym bardziej osoba potrzebująca :)
    pozdrawiam

    ps. nie lubię nikogo obrażać ale to co napisałaś jest trochę dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię kupować kosmetyki. lubię je też mieć. niestety nie jestem w stanie zużyć wszystkiego co mam. czasami rozdaję kosmetyki bliskim, jak dojdę do wniosku, że i tak ich nie zużyję.

      Usuń
    2. cóż... kto bogatemu zabroni ;p

      Usuń
  2. Przegapiłam tą zniżkę :( ALE widziałam, że teraz w rossmanie jest zniżka na lakiery rimmel i manhattan 25%, więc chociaż teraz się obkupię- również polecam:)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...