poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Polecam książkę: Ann Bauer - Mój na zawsze

"Mój na zawsze" autorstwa Ann Bauer to współczesna powieść obyczajowa. Bardzo kobieca. O kobiecie i dla kobiet. Przeczytałam z niebywałą przyjemnością. Powieść Ann Bauer czyta się bardzo dobrze, co nie znaczy, że szybko. Nie znaczy to też, że książka jest trudna w odbiorze. Nie jest. Ja czytałam ją powoli jak na siebie rozkoszując się każdą stroną. Było tym przyjemniej, że książka jest moja własna i nowa. A na dodatek otrzymałam ją w prezencie. Od chłopaka na Dzień Kobiet.

Źródło: lubimyczytać.pl
"Mój na zawsze" to bardzo przyjemna do czytania książka dla kobiet. Nie jest to jednak nic w stylu Seksu w wielkim mieście. Powieść Ann Bauer nie ma w sobie również nic z kryminału, co może sugerować opis. Chodzi mi tutaj konkretnie o to zdanie: Po spotkaniu z kochankiem dowiaduje się, że jej życiu grozi niebezpieczeństwo. Piszę o tym, bo sama się nabrałam, tymczasem nikt tutaj nikomu nie grozi śmiercią, chociaż motyw śmierci w książce jest bardzo mocno obecny. Po przeczytaniu tej książki zastanawiałam się, czy przedstawiona w niej historia bardziej budzi smutek czy nadzieję. Ta lektura prowokuje wiele pytań, na które każda kobieta powinna sobie odpowiedzieć. Bez względu na to, czy dopiero zaczyna swoje życie czy większość swojego czasu już przeżyła. Powieść "Mój na zawsze" bardzo mi się podobała i zdecydowanie polecam ją wszystkim, którzy lubią literaturę kobiecą i nieco refleksyjną. 

Zobacz też:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...