niedziela, 13 kwietnia 2014

Niedziela dla włosów

Dawno nie robiłam niedzieli dla włosów. Jakoś inne sprawy zaprzątały moją uwagę. Niepostrzeżenie minęła jedna niedziela, potem druga, i kolejna. I zaczyna mi brakować takiego porównania stanu moich włosów.

Wczoraj nałożyłam na włosy na całą noc olejek Babydream. Chciałam ten dla kobiet w ciąży, bo ma bogatszy skład, ale szybko sobie przypomniałam, dlaczego ostatnio nie nakładam go na noc. Otóż olejek Babydream fur Mama po pewnym czasie zaczyna potwornie śmierdzieć. Mój chłopak powiedział, że jak olej silnikowy. I w efekcie cała pościel i piżama śmierdziałaby olejem silnikowym. Nie da się tego już doprać. Próbowałam wiele razy i materiały, które miały nieszczęście mieć dłuższy kontakt z tym olejkiem do dzisiaj potwornie śmierdzą o do niczego się nie nadają. Dziecięcy olejek Babydream też trochę brudzi otoczenie, ale przynajmniej nie pozostawia po sobie tego okropnego smrodu.

Źródło: własne

Rano umyłam włosy. Dzisiaj zrobiłam to wyjątkowo starannie. Najpierw na naolejowane włosy nałożyłam na pół godziny odżywkę. Padło na Isana Proffesional. W ten sposób łatwiej jest zmyć olej z włosów, a włosy nie plączą się aż tak bardzo. Nie stosuję tego tricku za każdym razem tylko jak pisałam w poście o mojej pielęgnacji włosów od czasu do czasu. Oszczędność odżywki. Umyłam włosy delikatnym szamponem Babydream. Dwa razy, jak zawsze po olejowaniu. Dla pewności. Na umyte włosy nałożyłam na jakieś pół godziny maskę Gloria. 

Źródło: własne
Po spłukaniu maski nałożyłam na włosy odżywkę bez spłukiwania. Dzisiaj była to Joanna Naturia z lnem i rumiankiem. Lubię ja głównie za to, że nie obciąża włosów. Co więcej mam wrażenie, jakby przedłużała ich świeżość. I nawet jeżeli przesadzi się z ilością włosy nie są tłuste. Są przez pierwszy dzień trochę takie dziwne, matowe, ale nie tłuste. Całkiem już suche włosy spryskuję mgiełką Marion. Ta pomarańczowa ma cudowny, orzeźwiający zapach.


Źródło: własne

Dzisiaj niestety moje włosy nie prezentują się zbyt ładnie. Może dlatego, że zaraz po wyschnięciu zrobiłam sobie warkocza, a dopiero później rozplotłam i zrobiłam im zdjęcie. Widać, że są cienkie, delikatne i jest ich mało. Nie podobają mi się dzisiaj. Zastanawiam się, jak mogłabym im pomóc. Jak widać regularne olejowanie to już trochę za mało. 

Źródło: własne
Źródło: własne



9 komentarzy:

  1. Może trochę podetnij?:) Ja jak podetne końcówki chociaż o 1 cm od razu mam wrażenie, że całe włosy są jakby zdrowsze i lepiej się układają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w styczniu podcinałam, więc chyba już najwyższy czas.

      Usuń
    2. faktycznie podcięcie może Ci pomóc, ja też swoje planuję troszkę skrócić :)

      Usuń
  2. Jak spisuję sie u cb Joanna Naturia len i rumianek? U mnie świetnie, uwielbiam ją. Używam też babydreamów, ale chyba zrezygnuję z odżywki. A z odżywki z Mariona także korzystam, ale z żółtej.

    Zaczynam obserwować, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze się spisuje, chociaż mam wrażenie, że nie jest to odżywka do włosów przesuszonych. ja akurat przesuszonych nie mam, więc jest ok. aczkolwiek kiedy potrzebuję jakiejś bardziej intensywnej pielęgnacji lub ochrony sięgam po Ziaję bez spłukiwania.

      Usuń
  3. U mnie w mieścinie jest tylko ta Joanna z miodem bez spłukiwania. Też używam olejku i szamponu Babydream. Jesteś zadowolona z działania tego olejku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w porządku, ale nie można powiedzieć, że jestem zachwycona czy oczarowana. używam go, bo jest tani i łatwo dostępny ale cały czas szukam czegoś nowego. nie to, że jest zły. jest w porządku, ale czuję że nie jest to jeszcze mój idealny produkt.

      Usuń
  4. Dobrze, że wspomniałaś o tym olejku fur mama, bo zastanawiałam się nad jego zakupem, ale chyba zrezygnuję skoro sprawdza się ten zwykły babydream ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten fum mama ma trochę bogatszy skład. ale naprawdę jest problemowy pod względem tego smrodu, który nigdy się nie spiera. tkaniny, które kilka razy miały z nim kontakt są nie do uratowania. ja zaczynałam od tego zwykłego i efekty były bardzo dobre.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...