piątek, 25 kwietnia 2014

IX Bieg Kraków-Skotniki 4 maja 2014

I zapisałam się na kolejny bieg. Właściwie inaczej chciałam spędzić długi weekend majowy. Ale nie będzie mi dane. Trudno. Bieg Kraków-Skotniki to też świetna sprawa.

Źródło: bieg.skotniki.com
Bieg odbędzie się 4 maja 2014 roku. Start o godzinie 16, ale oczywiście jak zawsze trzeba być wcześniej. Trasa zaczyna się przy Specjalistycznym Szpitalu Im. Dr Józefa Babińskiego w Krakowie czyli tym najsłynniejszym psychiatryku, który potocznie nazywa się Kobierzynem. Trasa wydaje się być ładna i ciekawa: alejkami Szpitala Specjalistycznego, ulicami Skotnik, Podgórek Tynieckich i Tyńca. Na oficjalnej stronie biegu widnieje dystans 10 km, aczkolwiek wszyscy mi mówią, że dystans wynosi 15 km. Nie wiem jak to jest. No ostatecznie 5 km w tę w tamtą to bez różnicy ;)

Źródło: bieg.skotniki.com

Wszyscy zawodnicy zapisani do 27 kwietnia otrzymają medale. Oprócz tego organizator zapewnia dla uczestników biegu posiłek i napoje po biegu. Uczestnicy są też ubezpieczeni przez organizatora. Dla najlepszych oczywiście nagrody. Dla najstarszych też. Wyciągnęłabym prababcię, gdyby tylko żyła.

Myślę, że to 10 czy tam 15 kilometrów to będzie dla mnie dobry sprawdzian możliwości przed Biegiem Nocnym, którym dość mocno się denerwuję odkąd się na niego zapisałam. Z jednej strony wolę zapisać się wcześniej i mieć już załatwione, ale z drugiej zawsze wtedy jakoś tam bardziej się stresuję.

4 komentarze:

  1. Myślałam nad tym biegiem, ale ostatecznie zrezygnowałam. Wybrałam bieg nocny przed cracovia maraton :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wybrałam oba. i jeszcze w sobotę przed maratonem bieg o puchar radia rmf. ten ostatni jest o tyle fajny, że udział jest całkowicie darmowy.

      Usuń
    2. w sobotę są nawet 2 biegi- mini cracovia maraton i wlasnie ten rmf fm :)

      Usuń
    3. super, że jest tyle biegów. jest w czym wybierać :)

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...