środa, 16 kwietnia 2014

Co masz w torebce?

Podobno kobieca torebka to taka studnia bez dna. Podobno jest tam wszystko i podobno niczego nie można tam znaleźć. Chociaż są i tacy, którzy trzymają się tezy, że kobieta z zamkniętymi oczami jest w stanie wygrzebać ze swojej torebki potrzebną w danym momencie rzecz. Bez względu na to, czy jest to szminka, długopis czy młotek. Podobno damska torebka może być siedliskiem groźnych bakterii. A jak jest naprawdę? Jakie tajemnice skrywa wnętrze mojej torebki?


Zawartość torebki w pewnym stopniu zależy od tego, gdzie idę, na jak długo i czego przy ostatniej okazji z tej torebki nie wypakowałam. Ale tak naprawdę jest to jedynie niewielki procent zawartości mojej torebki. Większość rzeczy w torebce noszę stale. Dzisiaj zajrzałam i sprawdziłam, co ja tam mam. Bo oczywiście jakbym miała z pamięci wymieniać albo zgadywać, to by się nie udało. Nie pamiętam, co mam w torebce. Zresztą do niczego mi takie pamiętanie nie jest potrzebne. No chyba że do pisania notek na bloga.

1. Chusteczki higieniczne
Zazwyczaj kilka małych opakowań. Zazwyczaj każde już otworzone. Chusteczki są jak najbardziej niezbędne i nawet noszenie kilku opakowań można jakoś logicznie wytłumaczyć. Nic nadzwyczajnego. 

2. Kosmetyczka
Kosmetyczka to taka torebka w torebce. O szczegółowej zawartości kosmetyczki napiszę później. Na potrzeby tej notki zdradzę tylko, że w kosmetyczce mam kosmetyki. Głównie do makijażu. Plus plastry i tampony. I pęsetę oraz pilniczek. I tabletki przeciwbólowe.

3. Portfel
Portfel to też trochę taka torebka w torebce. Może też kiedyś o zawartości portfela napiszę więcej. Na potrzeby dzisiejszej notki załóżmy, że portfel zawiera pieniądze oraz dokumenty. I zdjęcia bliskich. I masę innych karteluszek jak paragony, potwierdzenia, listy zakupów, bony itp. itd. 

4. Klucze do domu
Często dwa komplety. Do siebie i do  rodziców.

5. Pomadka ochronna
Piszę o niej osobno, chociaż jest kosmetykiem, bo nie trzymam jej w kosmetyczce. Trzymam ją w małej kieszonce. Tak żeby zawsze łatwo można było po nią sięgnąć. Obecnie mam akurat dwie pomadki, bo jedna się już prawie kończy.

6. Telefon komórkowy
Sztuk jedna. W różowym etui, żeby nic mu się nie stało i żebym jeszcze gorzej słyszała, jak ktoś do mnie dzwoni lub jak dostanę smsa. 

7. Książka
Książka to pozycja obowiązkowa w mojej torebce. Uwielbiam czytać,a posiadając książkę czuję się bezpieczniej. W sensie, że mi korki nie straszne. Nigdy nie posunęłabym się do narażania książki podczas próby obrony. 

8. Torba z materiału i mnóstwo siateczek oraz woreczków
Torba z materiału na wypadek zakupów, a te woreczki i siateczki to sama nie wiem po co mi one i przede wszystkim skąd się tam wzięły. Czasami pakuję w nie jedzenie do pracy. Pewnie stąd. 

9. Ulotki
Mnóstwo ulotek. Wciskają mi je na każdym kroku. Ja biorę, a że do najbliższego kosza mam kawałek to odruchowo chowam do torebki.

10. Okruchy
I słowo daję, nie wiem skąd się tam wzięły. Jedzenie zawsze mam szczelnie zapakowane w siateczki i woreczki. No skąd te okruchy w torebce?


Teraz jak patrzę na tę listę to wcale nie mam w torebce bóg wie czego. Same normalne, potrzebne rzeczy i wcale nie tak dużo. Czasami noszę jeszcze krem do rąk, wodę mineralną, jakiś notes i długopis, parasolkę. Nie głupim pomysłem wydają się być nawilżane chusteczki, ale długo nosiłam i chyba ani razu ich nie użyłam, więc zrezygnowałam. Chociaż dużo nie ważą, miejsca też dużo nie zajmują, a przezorny zawsze ubezpieczony. Poza tymi okruszkami, woreczkami i ulotkami nie mam też w torebce jakiegoś bałaganu. Przyznam szczerze, że spodziewałam się czegoś znacznie gorszego. Tymczasem okazuje się, że mam nudną torebkę, w której noszę tylko niewiele niezbędnych przedmiotów. Przynajmniej dzisiaj.

2 komentarze:

  1. ahaha ; ) okruchy w torebce! to jest to. ale to chyba normalne, u mnie też zawsze jakieś się znajdą! no cóż, nosimy w torebce prawie same przydatne rzeczy, ale ciągle nie mogę się nadziwić, czemu ona jest zawsze aż taka ciężka?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją często przepakowuję i mam tam tylko to, co potrzebuję, a wszystko zależy od tego gdzie idę :) Bałagan w torebce? A cóż to? :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...