poniedziałek, 24 marca 2014

Smarowanie rzęs pomadką ochronną - podsumowanie

Jakiś czas temu zaczęłam smarować rzęsy pomadką ochronną. Zdecydowałam się na Alterrę ze względu na pozytywne opinie i świetne rezultaty u innych blogerek. 

Na początku założyłam, że będę smarować rzęsy przez miesiąc, a później zrobię porównanie. No cóż. Trochę przeciągnęłam ten czas. Smarowanie rzęs pomadką ochronną rozpoczęłam 5 lutego, natomiast zdjęcie porównawcze zrobiłam 22 marca. Przez ten czas regularnie, co wieczór smarowałam rzęsy pomadką. Zdarzyło mi się chyba raz czy dwa o tym zapomnieć, ale myślę że nie robi to żadnej różnicy i nijak nie wpływa na efekt.


Źródło: własne

Powyżej zdjęcie rzęs po 6 tygodniach smarowania pomadką. Niestety jestem rozczarowana. Nie widzę większej różnicy. Rzęsy może są minimalnie dłuższe i ciemniejsze. Ale to naprawdę trzeba się przyjrzeć i chcieć coś znaleźć, żeby zauważyć efekt. W głębi duszy spodziewałam się pięknych, długich, gęstych i ciemnych rzęs jak po użyciu dobrego tuszu. Tymczasem one są prawie takie, jak były.

Przed

Po
Patrząc na powyższe zdjęcia odnoszę nawet wrażenie, że moje rzęsy "po" wyglądają gorzej niż "przed". Może to kwestia niezbyt szczęśliwego ujęcia (robię zdjęcia kalkulatorem i na szybko). Dla pewności i wiarygodności nie przerywam jeszcze eksperymentu i za jakiś czas znowu zrobię porównanie. 


4 komentarze:

  1. Pomysł na tą pomadkę do rzęs jest taki, że ma w sobie rycynę i czuć ją na kilometr, radzę Ci wziąć olejek rycynowy tak jak ja i wtedy możesz być zadowolona:) Brwi mi mega ściemniały i rzęsy są zdrowsze:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek rycynowy zawsze mi wpływał do oka i je podrażniał. raz, że było to zwyczajnie nieprzyjemne (czasami zaczynałam łzawić, do tego stopnia, że i tak musiałam wycierając łzy cały ten olejek zetrzeć), a dwa zaczęłam się obawiać, że takie regularne praktyki mogą mi zaszkodzić na oczy.

      Usuń
  2. Dziewczyny, ja proponuję nie ryzykować z pomadką. Tym bardziej, że efekty nie są szczególnie widoczne. Jeśli mam być szczera, nie ma ich. Lepiej postawić na jedną z odżywek dostępnych na rynku. Efekty wydłużonych i pogrubionych rzęs widać już po kilku tygodniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę ryzyka. gdzie w pomadce ryzyko a w odżywce nie? szczególnie jeżeli składy często są podobne. tylko w cenie spora różnica.

      Usuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...