czwartek, 27 marca 2014

Nowy cykl: Polecam książkę


Od dziecka jestem wielką miłośniczką książek. I bibliotek. Skończyłam bibliotekoznawstwo i nawet te 5 lat studiów nie było w stanie obrzydzić mi książek i bibliotek. Nadal, nieprzerwanie od ponad dwudziestu lat kiedy nauczyłam się czytać, wręcz połykam książki. Stąd też pomysł na nowy cykl na tym blogu. Jeżeli jakaś książka mnie oczaruje, zafascynuje, ujmie czymkolwiek poświęcę jej jeden wpis. Będzie to przydatne szczególnie dla mnie, gdyż mam taką wstydliwą przypadłość. Nie jestem wstanie spamiętać książek, które przeczytałam. Nie chodzi tylko o to, że nie pamiętam fabuły wszystkich przeczytanych książek. Ja nie kojarzę nawet tytułów ani autorów przeczytanych przeze mnie książek. Nawet tych, które naprawdę mi się podobały. Jak na osobę, która tak dużo czyta potrafię wymienić tylko kilku autorów i to po dłuższej chwili zastanowienia, co jest nieco niepokojące. I fatalnie wpływa na moją wiarygodność ;). Często zdarza mi się wypożyczyć jakąś książkę z biblioteki i dopiero jak zacznę czytać orientuję się, że już ją czytałam! Cykl "Polecam książkę" pomoże mi stworzyć listę książek, które przeczytałam wraz z autorami oraz krótkim opisem. I wreszcie jak ktoś poprosi mnie o polecenie książki będę mogła zajrzeć do swojej blogowej ściągi zamiast dukać i zastanawiać się.

1 komentarz:

  1. oo, fajny pomysł : ) jestem ciekawa Twoich propozycji! ksiazek nie da się obrzydzić ; )

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...