piątek, 28 marca 2014

Alterra, pomadka rumiankowa do ust - recenzja

Rumiankową pomadkę do ust z Alterry kupiłam z myślą o rzęsach. Zachęcona świetnymi efektami jakie uzyskały inne dziewczyny sama zapragnęłam jakoś wspomóc moje rzęsy. Zdecydowałam się akurat na tę pomadkę, ponieważ akurat ona była tak mocno zachwalana. Trochę też skusiła mnie marka. Ekologiczna. Jak mam sobie coś wokół oka ładować lepiej, żeby było ekologiczne.

Alterra, pomadka rumiankowa do ust - recenzja
Źródło: własne

Tak jak pisałam pomadki używałam głownie do smarowania rzęs, ale mimo to myślę że moja opinia może się przydać także tym, którzy mają zamiar używać Alterry w tradycyjny sposób czyli do ust.

Zacznijmy od najważniejszego punktu czyli cena. Niezbyt wygórowana. Niecałe 6 zł, a w promocji tylko 3,99 zł. Co więcej pomadka jest bardzo wydajna. Być może ze względu na twardą konsystencję. Moim zdaniem to ogromny plus. Używam jej prawie dwa miesiące, co wieczór i smaruję dość intensywnie, a pozostało mi jeszcze prawie pół opakowania. Kupiłam od razu dwie na promocji, bo bałam się, że szybko się skończą. Tymczasem promocja zdążyła się kilka razy powtórzyć, a ja nie zużyłam jeszcze jednej pomadki. Przy takiej wydajności nawet regularna cena 6 zł za pomadkę jest bardzo atrakcyjna. Dostępność jest bardzo dobra. W każdym Rossmannie. No chyba, że akurat trwa na nią promocja. Wtedy w najbardziej obleganych Rossmannach już jej nie ma. Ja w Krakowie nie mam z tym wielkiego problemu, bo na szczęście mam bardzo dużo Rossmanów w całym mieście. Głównym minusem tej pomadki jest je zapach. Pachnie po prostu olejkiem rycynowym. I nie jest to zbyt piękny zapach. Kolor również ma olejku rycynowego. Też nie jest to zbyt piękny kolor. Oczywiście można to wszystko przeboleć bez problemu. Szczególnie jeżeli używa się pomadki w domu, na wieczór i na rzęsy. A nawet jeśli nie Alterra broni się świetnym składem. Na pierwszym miejscu olejek rycynowy, następnie olejek kokosowy, a także wosk pszczeli, olej jojoba, masło shea, oliwa z oliwek, olejek słonecznikowy i olejek rumiankowy oraz ekstrakt z marchwi. W składzie nie ma silikonów, olejów mineralnych ani jakichś strasznych świństw.

Alterra, pomadka rumiankowa do ust - recenzja
Źródło: własne

Skład
: Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Candelilla Cera, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii, Olea Europaea Fruit Oil*, Tocopheryl Acetate, Aroma, Helianthus Annuus Seed Oil, Chamomilla Recutita Oil*, Daucus Carota Sativa Root Extract, Beta-Carotene, Tocopherol.
* z certyfikowanych upraw ekologicznych

Nie jestem w stanie powiedzieć, jak pomadka sprawdza się na ustach, ale z czystym sumieniem mówię, że jest naprawdę bardzo wydajna i ma ładny skład oraz przystępną cenę. I naprawdę warto ją przetestować pomimo niezbyt pięknego zapachu i niezbyt zachęcającego wyglądu. Cóż, kosmetyki naturalne zawsze miały z tym problem. Zawsze jest coś za coś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...