środa, 26 lutego 2014

Zaczynam biegać

Wiedziałam, że ten moment nadejdzie. Zaczynam biegać. Nie, tak na prawdę nie miałam pojęcia. Ja z zasady nie lubię biegać. Szkolne biegi to zawsze była dla mnie trauma i bolesny ucisk w mostku po zakończeniu. I dowlekałam się zawsze ostatnia na metę. Całe życie byłam przekonana, że bieganie to nie jest zajęcie dla mnie. Jak to się więc stało, że zaczynam biegać?

Źródło: pixabay.com

Mój tata biega od wakacji. Jestem z niego strasznie dumna. Bardzo się cieszę, że znalazł sobie pasję, że robi coś co lubi, że poznaje przy okazji fantastycznych ludzi. Cieszę się, że nie siedzi przed telewizorem z puszką piwa i nie narzeka jak to jest źle, tylko zakłada buty i idzie biegać. Bieganie nigdy nie wydawało mi się fajne, nie wiem więc, jak to się stało że zaczęłam mu zazdrości i pojawiła się taka myśl, żeby pójść w jego ślady. Trochę ta myśl we mnie dojrzewała i właśnie chyba dojrzała. Nie dawno pisałam jak zacząć ćwiczyć i właśnie sama zaczynam biegać.

 

Kupiłam sobie ocieplane legginsy do biegania (bo właściwie to cały czas jest jeszcze zima) i buty do biegania (najprostsze i najtańsze chyba, ale na pierwszy raz idealne - jak mi się odechce mała strata). Dodatkowe w ramach kaprysu do swoich biegowych zakupów dorzuciłam jeszcze koszulkę termoaktywną i trzy pary skarpetek do biegania. Poniżej moje biegowe wyposażenie.

Źródło: własne

Źródło: własne

Buty niestety są białe i będą mi tak pasować do czarnych legginsów, że szkoda gadać. Dobrze, że skarpetki mam chociaż dopasowane kolorystycznie do butów. Koszulka jest niebieska, ale to akurat bez znaczenia, bo i tak zakładam ją pod spód. Pod spód czegoś. Nie wiem jeszcze czego. Dowiedziałam się, że powinnam mieć jeszcze koszulkę z krótkim rękawem i koszulkę z długim rękawem i bluzę. Co najmniej. I cieńsze legginsy do biegania jak się zrobi cieplej. I koniecznie nowoczesny telefon z aplikacją Endomondo ;) A i jeszcze specjalny płyn do prania odzieży sportowej. Nie wiem, czy podołam, ale zrobię wszystko, co w mojej mocy.

Źródło: własne

Na dalsze przygotowania i kompletowanie kolejnych niezbędnych akcesoriów przyjdzie czas. Na razie po prostu biegnę.

1 komentarz:

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...