środa, 5 lutego 2014

Pielęgnacja rzęs - smarowanie rzęs pomadką ochronną

Obawiam się, że przez większość mojego życia zaniedbywałam swoje rzęsy. Mało powiedziane - zaniedbywałam. Ja nie dbałam o nie w ogóle. Co było wielkim błędem. Wystarczy porównać sobie oczy przed i po nałożeniu tuszu, jeżeli mamy wątpliwości jak ogromną rolę odgrywają rzęsy w naszym wyglądzie. Zaryzykowałabym, że tusz do rzęs jest ważniejszy od szminki i to za pomocą tuszu do rzęs możemy sobie szybko dodać urody. Poniżej dla porównania: po lewej rzęsy delikatnie pomalowane tuszem, po prawej rzęsy bez makijażu.

Źródło: własne
Za pomocą odpowiedniej, regularnej pielęgnacji rzęs możemy poprawić ich wygląd na stałe, nie tylko do pierwszego demakijażu. Zdecydowanie jestem zwolenniczką pielęgnacji, a nie tylko upiększania i tuszowania. Oczywiście nie ma nic złego w kolorowym makijażu, ale jeżeli to możliwe staram się wyglądam jak najlepiej sama z siebie, bez kolorowych kosmetyków. Nie wiem, czy uzyskanie rzęs, które naturalnie, same z siebie wyglądałyby tak dobrze, jak wytuszowane jest w ogóle możliwe, ale warto spróbować.



Źródło: własne
Moje rzęsy, jak widać na powyższym zdjęciu, prezentują się nie najgorzej, aczkolwiek zawsze mogłoby być lepiej. Przez najbliższy miesiąc mam zamiar smarować rzęsy pomadką ochronną do ust i po upływie 30 dni porównać efekty. Moja pomadka zawiera głównie olejek rycynowy i dodatek kilku innych olei. Kiedyś próbowałam smarować rzęsy samym olejkiem rycynowym, niestety najczęściej kończyło się na tym, że olejek dostawał się do worka spojówkowego i niesamowicie drażnił oczy. Miałam nawet obawy, czy od olejku rycynowego w oczach nie oślepnę. Coś, co tak piecze i powoduje łzawienie chyba nie jest dobre dla oczu. Przy zastosowaniu pomadki ten problem znika. Pojawia się za to inny. Mianowicie jak rozprowadzić pomadkę na rzęsach? Można to zrobić za pomocą czystej szczoteczki po tuszu. Można też bezpośrednio smarować rzęsy pomadką, ale twarda konsystencja nie ułatwia zadania, a lepiej uniknąć naciągania delikatnej skóry wokół oczu.



2 komentarze:

  1. Sama pomadka raczej nie wystarczy. Przeciwnie, może narobić więcej bałaganu. Lepiej zadbać o ich prawidłowe odżywanie.

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...