niedziela, 2 lutego 2014

Delia, Cameleo BB, Maska keratynowa do włosów - skład, opis, opinia

Cameleo BB (Beauty Balm for Hair) Keratin Mask to maska do włosów zapewniająca (wg producenta) rekonstrukcję zniszczonych włosów. Czyli coś w sam raz dla mnie. Włosy mam zniszczone (nie wiem od czego), w rekonstrukcję co prawda nie wierzę, ale zobaczymy. Zawsze chętnie próbuję kolejne odżywki i maski do włosów, chociaż łazienka pęka w szwach, a większość kosmetyków i tak mam w pokoju.I cały czas dokupuję nowe. Szybciej niż nadążam zużyć. Taki mały nałóg. Z powodu keratynowej maski Delii też się bardzo ucieszyłam.

Delia, Cameleo BB, Maska keratynowa do włosów
Źródło: własne

Opakowanie wygląda ładnie, schludnie, prawie profesjonalnie. Czarno-białe ze złotymi akcentami. Klasa i styl. W ogóle lubię kosmetyki w takich opakowaniach. Można bez problemu zużyć do końca, a pudełko wykorzystać do czegoś (np. do rozcieńczania szamponu albo do dzielenia się kosmetykami z koleżanką, mamą, siostrą, a nawet jako pudełko na biżuterię).


Cytując producenta:

Maska keratynowa - inteligentna pielęgnacja zniszczonych włosów. Rekonstrukcja zniszczonych części włosa. Odtwarzanie naturalnego składu jego powierzchni. Silnie regenerująca, nawilżająca i wygładzająca maska przeznaczona jest do pielęgnacji włosów uszkodzonych i osłabionych farbowaniem, rozjaśnianiem, trwałą lub innymi zabiegami.
Zawarty w masce aktywny składnik "Keramimic 2.0" trafia w warstwę korową włosa i odbudowuje najbardziej uszkodzone miejsca, a kondycjonujący "Softil" zapewnia idealną gładkość i połysk. Maska Keratynowa "Cameleo BB" to: termoochrona, łatwe rozczesywanie, wygładzone włosy aż po same końce, większa podatność na skręcanie i układanie, wzrost sprężystości, elastyczności i miękkości, większy połysk. 
Sposób użycia: nakładać na umyte szamponem włosy. Pozostawić na 1-3 minuty i zmyć. Stosować 2 razy w tygodniu.
Cena: Niestety nie wiem, bo na szczęście dostałam ją za darmo. W Internecie różne źródła podają od 10 do 20 zł. Myślę więc, że uśredniając keratynowa maska Cameleo BB kosztuje kilkanaście złotych.

Pojemność: 200 ml czyli idealnie jak na maskę. 

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Ceteareth-7, Ceteareth-25, Behenamidopropyl, Dimethylamine, Lactic Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Disodium EDTA, Buthylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.

Delia, Cameleo BB, Maska keratynowa do włosów - skład, opis, opinia
Źródło: własne
Zapach: Mocny. Sztuczny, kosmetyczny. Przy normalnym użytkowaniu nie przeszkadza, ale jak się człowiek nad opakowaniem nachyli i zacznie sobie beztrosko wdychać to po chwili ma dość. Przynajmniej ja mam dość. Ale na włosach i w łazience jest zupełnie do zniesienia. Nie jest brzydki. Nie jest też ładny. Jest mocny. Chyba za mocny. 

Konsystencja: W sam raz. Nie za gęsta, można ją z łatwością nałożyć na wyciśnięte w ręcznik włosy. I można tak pochodzić z maską na włosach, bo konsystencja nie jest też za rzadka. Nie spływa i nie skapuje z włosów. Niektórym konsystencja może wydać się trochę dziwna. Tak, jest specyficzna. Nie umiem tego opisać, ale jak spróbujecie będziecie wiedzieć o czym mówię. Zupełnie w niczym ta dziwność nie przeszkadza.
Delia, Cameleo BB, Maska keratynowa do włosów - skład, opis, opinia
Źródło: własne

Wydajność: Średnia znaczy w porządku. Przy stosowaniu zgodnie z zaleceniami producenta tj. dwa razy w tygodniu, przy włosach średniej długości (czyli trochę za ramiona) maska wystarczy na ok.miesiąc, może półtora. Czyli tak jak większość. 


Działanie: Nie spodziewałam się cudów. Nie spodziewałam się nic. Wystarczy spojrzeć na skład. Silikony, parabeny i kompozycja zapachowa bardzo wysoko w składzie. Przed tytułową keratyną. Tymczasem miło się zaskoczyłam. Maska bardzo fajnie działa na moje włosy. Są gładsze, lekko je prostuje. Ładnie wyglądają i są bardzo miłe w dotyku. I przetłuszczają się jak zwykle, nie bardziej.

Posumowanie: Całkiem fajna maska. Na pewno stanowi miłą odmianę w mojej pielęgnacji włosów i dobrze mi się jej używa. Nie kupię następnego opakowania z kilku względów. Po pierwsze, bo lubię testować nowości. Po drugie, bo chociaż miło ją wspominam nie zrobiła na mnie efektu wow, dla którego warto byłoby kupować ją regularnie. Po trzecie, bo skład niezbyt miły i przyjazny. 

1 komentarz:

  1. Ostatnio czytałam, że ta maska znalazła się wśród najlepszych masek 2013 roku na wizazu. Byłam ciekawa czy jest taka dobra,ale nigdzie w drogerii jej nie widziałam...hmm pewnie najszybciej dostane ją w internecie...Hmm też lubię nowości :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie http://blondihairs.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

W celu działań promocyjnych na blogu należy skorzystać z zakładki Kontakt. Więcej informacji o blogu w zakładce Informacje o blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...